اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیّر:

53 شعبه اخذ رای در دیر در نظر گرفته شده است

فرماندار شهرستان دیّر گفت: 53 شعبه اخذ رای در شهر ستان دیر برای برگزاری انتخابات 24 خرداد در نظر گرفتیم.

53 شعبه اخذ رای در دیر در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، علی بحرانی صبح امروز در جمع مسئولان برگزاری انتخابات شهرستان دیر بر آموزش بازرسین و نمایندگان فرمانداری تاکید کرد و اظهار داشت : برای برخورداری از فضای سالم انتخاباتی تمام نیروهای فعال در انتخابات مانند بازرسین، نمایندگان فرمانداری و سایر نیروها از آموزش‌های لازم برخوردار شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای پرشور خواهد بود، افزود: استقبال نامزدها از ثبت نام در شورا بیانگر استقبال پرشور مردم از انتخابات شوراها و همچنین ریاست جمهوری در روز 24 خردادماه است.

بحرانی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مردم شهرستان دیر همپای همه مردم کشور در روز 24 خردادماه در خلق حماسه سیاسی شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان خدمتگزاران مردم و عوامل اجرایی، تمام برنامه‌های کاری را طبق روزشمار انتخاباتی وزارت کشور و شرح وظایف انجام داده‌ایم، گفت: در حال حاضر چینش تمامی نیروها انجام و شعبه‌های اخذ رأی نیز مشخص شده‌اند.

فرماندار دیر ادامه داد: برای حضور گسترده تر مردم در پای صندوق‌های رای سعی کردیم از تمام ظرفیت‌ها از جمله ائمه جمعه استفاده کنیم.

با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای تامین امنیت انتخابات استفاده می‌شود، افزود: تمام راهکارها برای تامین امنیت انتخابات در نظر گرفته شده  زیرا شهرستان دیر در انتخابات گذشته نیز از شاخص‌های امنیتی خوبی برخوردار بوده و این شهرستان دارای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی پای کار و آماده‌ای است.

این مسئول با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم همچون گذشته انتخاباتی سالم و با تکیه بر آرای مردم را برگزار کنیم، تأکید کرد: همه باید تلاش کنند تا شعار حماسه سیاسی رهبر معظم انقلاب محقق شود.

فرماندار دیر خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای باعث شوند توطئه‌هایی که دشمنان تهیه و تدارک دیده‌اند، خنثی شود.

بحرانی با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان دیر گفت: پیش بینی ما برای بخش مرکزی 40 شعبه و برای بردخون 13 شعبه است که درمجموع 53 حوزه می‌شود.

انتهای پیام/66003/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول