اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بازرسی ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد

پیش‌بینی 810 شعبه اخذ رای در استان بوشهر

رئیس بازرسی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در استان بوشهر 810 شعبه اخذ رای تعیین شده و به ازای هر 10 شعبه یک بازرس تعیین شده است.

پیش‌بینی 810 شعبه اخذ رای در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان بازرسی ستاد انتخابات  شهرستان‌های استان بوشهر تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم و برای خلق حماسه بزرگ سیاسی در روز جمعه 24 خرداد از تمام توان و ظرفیت موجود بهره بریم.

وی با تاکید بر ارسال گزارشات بازرسان از روند و مراحل مختلف انتخابات اظهار داشت: با توجه به اینکه بازرسان ستاد انتخابات استان بوشهر آموزش‌های تخصصی در حوزه کاری فراگرفته‌اند، باید از فرآیند و مراحل انتخابات گزارشات خود را به ستاد انتخابات ارسال کنند.

رئیس بازرسی ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان‌ها برای هر صندوق بازرسان تعیین شده‌اند و بر این اساس حکم آنان صادر شده است.

دبیر بازرسی ستاد انتخابات استان بوشهر نیز کنترل و نظارت بر حسن اجرای انتخابات را از اهداف تشکیل عوامل بازرسی انتخابات عنوان کرد و گفت: همه جریان انتخابات توسط این عوامل کنترل و بازرسی می‌شود.

ابوالحسن دهاز با بیان اینکه بازرسان بر اساس دستورالعمل صادره به وظیفه خود عمل می‌کنند، افزود: در استان بوشهر 810 شعبه اخذ رای تعیین شده و به ازای هر 10 شعبه یک بازرس تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه این افراد وظیفه بازرسی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی را بر عهده دارند، افزود: رصد فعالیت‌های انتخابات قبل، حین و بعد از انتخابات بر عهده این بازرسان خواهد بود.

دبیر بازرسی ستاد انتخابات استان بوشهر از آماده بودن فضای انتخاباتی در استان بوشهر برای حضور حداکثری مردم استان در انتخابات 24 خرداد خبر داد و افزود: مردم فهیم استان بوشهر با حضور حداکثری در انتخابات جمعه 24 خرداد ضمن اینکه به فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق می‌بخشند، دشمنان را مانند گذشته ناامید و مایوس می‌کنند.

دهاز تاکید کرد: با هماهنگی‌ها و همدلی‌هایی که در استان بوشهر وجود دارد، فضای انتخاباتی حاکی از آمادگی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول