اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

پیش‌بینی 252 شعبه اخذ رای در شهرستان خوی

فرماندار خوی گفت: 252 شعبه اخذ رای در شهرستان خوی پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 252 شعبه اخذ رای در شهرستان خوی

غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، ضمن اشاره به آمادگی شهرستان خوی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور، اظهار داشت: 252 شعبه اخذ رای در شهرستان خوی برای روز انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی از تشکیل هیئت‌های اجرایی و نظارتی برای برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه خبر داد و گفت: بیش از 6 هزار نفر عوامل اجرایی، به صورت عوامل نظارتی، حفاظتی و اعضای شعب برای برگزاری انتخابات روز جمعه در شهرستان خوی فعالیت خواهند داشت.

عماری با اعلام اینکه 252 شعبه اخذ رای در شهرستان خوی برای روز انتخابات در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این شعبات به صورت ثابت و سیار در چهار بخش قطور، صفائیه، ایواوغلی و بخش مرکزی نسبت به جمع‌آوری آرای مردم فعال خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: 174 صندوق از این تعداد در شهر خوی و بخش مرکزی و مابقی برای بخش‌های سه‌گانه آن در نظر گرفته شده‌اند.

عماری به فضای سرشار از شور و نشاط انتخاباتی شهرستان خوی اشاره کرد و افزود: کاندیداها با تشکیل ستاد تبلیغاتی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را از موعد مقرر آغاز کرده‌اند و خوشبختانه تاکنون هیئت‌های نظارتی، تخلفات جدی تبلیغاتی از جانب کاندیداهای شهرستان خوی گزارش نکرده‌اند.

وی با اشاره به افزایش 15 درصدی ثبت‌نام کاندیداها برای شوراهای شهر و روستای شهرستان خوی نسبت به دوره مشابه قبلی، تصریح کرد: امیدواریم 24 خرداد ماه نیز شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم تا بار دیگر در جمهوریت نظام اسلامی سهیم شویم و قدرت و عظمت ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول