اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خبر داد

پیش‏بینی 33 شعبه اخذ رأی برای انتخابات رودهن

بخشدار رودهن از پیش‏بینی 33 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان‏دوره‏ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در رودهن خبر داد.

پیش‏بینی 33 شعبه اخذ رأی برای انتخابات رودهن

رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رودهن اظهار کرد: 33 شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در سطح شهر و روستاهای بخش رودهن در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین تمهیدات لازم برای پشتیبانی انتخابات اندیشیده شده است و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در بخش رودهن وجود دارد.

بخشدار رودهن افزود: آمادگی کامل برای برگزاری سه انتخابات هم‏زمان یازدهمین دوره ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی و میان دوره‏ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش رودهن وجود دارد.

طاهرخانی ادامه داد: جلسات مختلفی با کمیته‏های ستاد انتخابات بخش رودهن برگزار شده تا هماهنگی‏های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، با نشاط و با حضور حداکثری مردم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‏ایم تا بتوانیم منویات مد نظر مقام معظم رهبری را که همان حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی است، محقق کنیم.

بخشدار رودهن افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رأی به نوعی دوست‏داران نظام چه در داخل و خارج کشور را نسبت به آینده انقلاب دلگرم کرده و دشمنان نظام را همچون گذشته دلسردتر از فردایشان می‏کند تا دیگر توطئه‏ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نچینند و بر سر عقل بیایند.

انتهای پیام/2568/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول