اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

7 شعبه اخذ رای مخصوص بانوان در اسدآباد

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه 7 شعبه اخذ رای مربوط به بانوان در شهرستان اسدآباد پیش‌بینی شده است گفت: در شعب اخذ رای خواهران به جز مأموران نیروی انتظامی مابقی اعضای این شعب را بانوان تشکیل می‌دهند.

7 شعبه اخذ رای مخصوص بانوان در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی نمایندگان فرماندار و بخشداران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 120 شعبه و 259 صندوق اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سطح شهرستان اسدآباد پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: برای هر صندوق اخذ رأی در سطح شهر یک نماینده فرماندار و در هر روستا نماینده بخشدار پیش‌بینی شده است.

وی با تشریح وظایف نمایندگان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان فرماندار و بخشداران در انتخابات با مبنا قرار دادن قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی انتخابات به وظایف مهم خود عمل کنند.

فرماندار اسدآباد جایگاه نمایندگان فرماندار و بخشداران در انتخابات در شعبات اخذ رأی را مهم و ضروری خواند و افزود: به ازای هر پنج شعبه یک نماینده کاندیدای شورای شهر و هر دو شعبه یک نماینده ریاست جمهوری در پای صندوق رأی حضور خواهند داشت.

عبدکوند با اشاره به اینکه از 120 شعبه اخذ رأی 39  شعبه در سطح شهر اسدآباد، پنج شعبه شهر آجین، هفت شعبه سیار و هفت شعبه مربوط به بانوان استٰ، خاطرنشان کرد: در شعب اخذ رأی خواهران به جز مأموران نیروی انتظامی مابقی اعضای این شعب را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به وجود 37 کاندیدای شورای اسلامی در سطح شهر اسدآباد گفت: از این تعداد کاندیدا باید 9 نفر به عنوان شورای شهر از سوی مردم انتخاب شوند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در اسدآباد هم امانت‌داری از آرای مردم و جلب اعتماد آنان و کاندیداها را از وظایف مهم مجریان و ناظران انتخابات دانست و گفت: نباید با ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم و کاندیداها دین خود را به دنیای دیگران بفروشیم.

علیرضا قیصری با تأکید بر تکمیل به موقع و صحیح فرم‌های انتخابات از سوی اعضای اجرایی و نظارت بر انتخابات تصریح کرد: با همکاری اعضای اجرایی و نظارت انتخاباتی سالم و باشکوه را در پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/89008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول