اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه خبر داد

پیش‌بینی 197 شعبه اخذ رای در تربت‌حیدریه

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: 197 شعبه اخذ رای در تربت‌حیدریه برای اخذ آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 197 شعبه اخذ رای در تربت‌حیدریه

حسن فتحی‌نیا درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: اعتماد مردم بزرگ‌ترین نعمت و سرمایه برای این نظام مقدس در طول انقلاب و پس از آن بوده است.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دو انتخابات مهم و حساس است، از این رو تمام دستگاه‌های اجرایی تربت‌حیدریه در حال آماده شدن برای این انتخابات مهم هستند.

فتحی‌نیا مشارکت مردم را برترین سرمایه برای نظام دانست و گفت: باید همه مسئولان در برگزاری انتخابات با حساسیت نسبت به رای مردم فعالیت کنند و پاسخ اعتماد مردم را به خوبی بدهند زیرا اگر اعتماد مردم از بین برود دیگر شاهد مشارکت عظیم مردمی نیستیم.

وی تصریح کرد: 197 شعبه اخذ رای در شهرستان تربت‌حیدریه برای اخذ آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا پیش‌بینی شده است که از 197 شعبه اخذ رای شهرستان، 69 شعبه برای شهر تربت‌حیدریه است که سه شعبه ویژه ریاست جمهوری است.

فتحی نیا عنوان کرد: 394 صندوق رای برای انتخابات پیش روی پیش‌بینی شده که 69 صندوق در سطح شهر تربت‌حیدریه، 110 صندوق در بخش مرکزی و روستاهای آن که از این تعداد 95 صندوق ثابت و 15 صندوق سیار است.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول