اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی صورت می‌گیرد

اختصاص 134 شعبه اخذ رای در لار

134 شعبه آرای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در شهرستان لار اخذ می‌کنند.

اختصاص 134 شعبه اخذ رای در لار

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان لار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لار اظهار داشت: 134 شعبه ثبت‌نام برای اخذ آرا در شش بخش اوز، بنارویه، بیرم، جویم و صحرای باغ مرکزی مستقر و از ساعت هشت صبح تا 18 عصر جمعه این هفته آماده انجام وظیفه هستند.

علی‌محمد امیری افزود: اعضای هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مستقر در فرمانداری لار آماده دریافت هرگونه شکایات مردمی هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لار در ادامه متذکر شد: رای دهندگان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به استناد ماده 25 قانون انتخابات باید تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران را دارا باشند و حداقل 18 سال تمام سن داشته و برای انتخابات شوراها سابقه یک‌سال سکونت در محل را دارا بوده و مجنون نباشند.

امیری در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات در شهرستان لار طبق قانون و مقررات انجام می‌شود اذعان داشت: انتظار می‌رود که اکثریت واجدان شرایط این شهرستان مانند گذشته با اشتیاق فراوان در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول