اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامسر:

رامسر برپایی 3 انتخابات را تجربه می‌کند/ اختصاص 107 شعبه اخذ رای

فرماندار رامسر گفت: سه انتخابات شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری در شهرستان رامسر باید برگزار شود و به همین خاطر، با تجمیع‌های صورت گرفته 107 شعبه اخذ رأی در رامسر خواهیم داشت.

رامسر برپایی 3 انتخابات را تجربه می‌کند/ اختصاص 107 شعبه اخذ رای

رستم زرودی در حاشیه جلسه شورای اداری رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان رامسر بیان داشت: با توجه به اینکه سه انتخابات شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری در شهرستان رامسر باید برگزار شود لذا با تجمیع‌های صورت گرفته 107 شعبه اخذ رأی در رامسر خواهیم داشت.

فرماندار رامسر در ادامه با اشاره به حجم سنگین وظایف دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در این دوره از انتخابات در شهرستان رامسر ادامه داد: کار برای ما بسیار سنگین شده و ما همگی به صورت یک تیم و مجموعه اداره‌کننده و برگزارکننده انتخابات در شهرستان رامسر هستیم.

وی عنوان کرد: 20 صندوق اخذ رأی در این دوره در رامسر اضافه شده است و در هر شعبه اخذ رأی، سه صندوق اسکان می‌یابد.

این مسئول خاطر نشان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولان، مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات است پس همه ما وظیفه داریم در انجام این حماسه سیاسی مشارکت داشته باشیم.

زرودی افزود: استکبار جهانی در تلاش است که این انتخابات را بی‌ارزش جلوه داده و فکر و دغدغه مردم ایران را به سوی مسایل اقتصادی و مسائل حاشیه‌ای بکشاند.

فرماندار رامسر اضافه کرد: انتخابات شهر و روستا به همان اندازه اهمیت دارد که انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری، و حتی انتخاباتی که در روستاها برگزار می‌شود در بحث مشارکت و زیربنایی و کار فرهنگی بسیار باارزش و با‌اهمیت است.

وی بیان داشت: از 16 خرداد تا 24 ساعت قبل از شروع انتخابات، تبلیغات شوراهای شهر و روستا و نمایندگان مجلس ادامه خواهد داشت و نباید از وسایل دولتی برای تبلیغات استفاده شود.

زرودی گفت: امروزه مد شده که هر کسی که شخصیتی را تخریب کند قهرمان می‌شود پس باید بدانیم که دولت یعنی نظام و تخریب دولت، تخریب نظام است.

فرماندار رامسر خواستار حضور و مشارکت خبرنگاران و اصحاب رسانه در موضوع انتخابات به صورت گسترده شد و متذکر شد: خبرنگاران باید انتخابات شوراهای شهر و روستا، مجلس و ریاست جمهوری را به یک اندازه و به صورت یکسان اهمیت و پوشش دهند.

این مسئول اذعان داشت: خبرنگاران باید با پرداخت به موضوع‌ها و مسایل روز در پرورش و روشن شدن افکار و اطلاعات مردم و همشهریانشان مشارکت جدی داشته باشند.

انتهای پیام/‌86024/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول