اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه خبر داد

پیش‌بینی 71 شعبه اخذ رای در اشنویه

فرماندار اشنویه گفت: 71 شعبه اخذ رای در اشنویه پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 71 شعبه اخذ رای در اشنویه

محمدعلی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تمام عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان اشنویه در خصوص کم و کیف برگزاری انتخابات توجیه شدند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای تمام عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان ارائه شده و مشکلی در برگزاری انتخابات نداریم.

حسین‌زاده با اشاره به تعداد صندوق‌های رای در نظر گرفته شده در این شهرستان، اعلام کرد: در حال حاضر 71 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده که از این تعداد 35 شعبه ثابت و 36 شعبه سیار هستند.

فرماندار اشنویه اعلام کرد: شعبه های سیار در سطح روستاهایی که تعداد کمتری جمعیت دارند و یا در روستاهای دورافتاده اقدام به جمع‌آوری آرا می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر این، تمام ماشین‌آلات مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی نیز در این امر به‌کارگیری شده‌اند، افزود: یک هزار و 800 نفر از عوامل اجرایی در این زمینه همکاری می‌کنند.

وی خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شد و اذعان داشت: بدون شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام می‌زند.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول