اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در جدیدترین فهرست بازیکنان دعوت شده، بانوی فوتسالیست قزوینی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

بانوی فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اعتدادی به نوعی با حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گام بلندی را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا برداشت.

تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در حالی از امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که اعتدادی به همراه 17 فوتسالیست دیگر تمرینات خود را به همراه سایر ملی پوشان زیر نظر مربیان خود برگزار خواهد کرد.

اعتدادی که در سال‌های اخیر همواره یکی از بازیکنان مطرح دعوت شده به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بوده است، سابقه حضور در رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام جهانی کوچک و گلزنی مقابل تیم برزیل یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتسال دنیا را نیز در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

گلزنی‌های این بانوی فوتسالیست شایسته قزوینی به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا اعتدادی در جریان رقابت‌های دوستانه و تورنمنت‌های بین‌المللی مختلفی که تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در آن حضور داشته است، همواره خود را به عنوان یکی از گلزنان مطرح معرفی کرده است.

استفاده از قدرت جنگندگی بالا، شرکت در امر تاکتیک مورد نظر سرمربی کادر فنی تیم ملی، و داشتن نیروی جوانی و شم گلزنی بالای این فوتسالیست شایسته قزوینی به نوعی از فاطمه اعتدادی یک مهره ثابت و تأثیرگذار در تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان ساخته است، مهره‌ای که به طور حتم می‌تواند در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا یک مهره ارزشمند و قابل اعتماد برای شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان کشورمان محسوب شود.

اعتدادی علاوه بر حضور مؤثر و گلزنی‌های ارزشمند برای تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان، در سال‌های اخیر برای تیم بانوان کاسپین قزوین نیز توانسته است گل‌های ارزشمندی را به ثمر برساند، این آمار و عملکرد در حالی بیان می‌شود که این بانوی شایسته استان در دو فصل متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص داده است.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی 2013 آسیا که تیر ماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود، آماده می‌کند و به طور حتم اعتدادی می‌تواند با گلزنی‌های خود در این رقابت‌ها عصای دست مربیان تیم ملی باشد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول