اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی فوتسال:

فوتسال ایران به دنبال بازگشت دوباره بر سکوی قهرمانی آسیاست

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی فوتسال در مسابقات آسیایی به دنبال کسب عنوان قهرمانی و بازگشت دوباره بر سکوی نخست قاره کهن است.

فوتسال ایران به دنبال بازگشت دوباره بر سکوی قهرمانی آسیاست

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: زمان زیادی تا برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی بازی‌های سالنی آسیا باقی نمانده است و از هم‌اکنون ملی‌پوشان کشورمان با انگیزه‌اند تا حضوری موفق در این رقابت‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال در بازی تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان بازی بسیار خوب و هماهنگی از خود نشان داد و ثابت کرد که یک سر و گردن از سایر رقبای آسیایی خود بالاتر است و انگیزه زیادی دارد که بار دیگر در مسابقات سالنی آسیا حضور موفقی داشته باشد.

مربی قمی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: بعد از ماه‌ها تمرین، بازیکنان ما در این دیدار به خوبی آمادگی بدنی و روحی خود را نشان دادند و با اینکه ازبک‌ها گل اول را به ثمر رساندند، اما تیم ملی با قدرت بالای خود حریف را با شکستی سنگین مواجه کرد.

وی این مسابقه را بهترین محک برای تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه اعزام به رقابت‌های سالنی آسیا عنوان کرد و ابراز داشت: این بازی و دیدار دوم برابر تیم ملی ازبکستان می‌تواند هماهنگی بین بازیکنان را به مراتب افزایش دهد.

باقری خاطرنشان کرد: دیدارهای فوتسال بازی‌های سالنی قهرمانی آسیا تیر ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود، ضمن اینکه پیش از برگزاری این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی تورنمنت بین‌المللی چین محک خواهد خورد.

وی افزود: برای شرکت در رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی قهرمانی آسیا بهترین‌های حال حاضر فوتسال کشورمان در ترکیب تیم ملی هستند و با شایستگی و توانمندی که آنها در دیدار با تیم ملی ازبکستان از خود نشان دادند، همه آنها برای قهرمانی آسیا همدل هستند.

مربی بدنساز تیم ملی فوتسال یادآور شد: تیم ملی دوران بدنسازی بسیار خوبی را سپری کرده و از هر نظر با آنها برای بازی‌های سالنی آسیا آماده است و می‌تواند در این رقابت‌ها با نبوغ بالای بازیکنان خود نتایج خوبی بگیرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان با بازیکنان منتخب خود که از سوی خسوس کاندلاس اسپانیایی سرمربی این تیم انتخاب شده‌اند و دو تن از آنها علی‌اصغر‌ حسن‌زاده و علیرضا وفایی بازیکنان تیم فوتسال صبای قم هستند، روز دوشنبه بیستم خرداد ماه ابتدا راهی رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی روسیه می‌شود و سپس در مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول