اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهار روز مانده به برگزاری انتخابات

خوزستانی‌ها از آخرین تصمیم خود برای انتخابات می‌گویند

تنها چهار روز مانده تا برگزاری اتتخابات، خوزستانی‌ها از آخرین تصمیم خود برای انتخابات می‌گویند.

خوزستانی‌ها از آخرین تصمیم خود برای انتخابات می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، شمارگان معکوس برای آغاز انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر روستا آغاز شده و تنها چهار روز تا آغاز بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال 92 باقی مانده است.

این در حالی است که در این روزها فعالیت کاندیداهای انتخابات به اوج خود رسیده و تنور انتخاباتی به مانند گرمای این روزهای خوزستان گرم شده است.

برخی از کاندیداها برنامه‌های سفرهای خود و طرفداران خود به خوزستان را در آخرین ساعات قانونی تبلیغات نیز ادامه می‌دهند و ظرف روزهای باقی مانده تا پایان مهلت تبلیغات در تدارک سفر به این استان هستند.

در سوی دیگر اما بازیگران اصلی حماسه سیاسی 24 خرداد نیز این روزها با دقت‌نظر خاصی در حال بررسی وضعیت و برنامه‌های کاندیداها هستند و به اصطلاح به جمع‌بندی نهایی نزدیک شده‌اند.

برخی از مردم تصمیم خود را برای انتخاب گرفته، برخی مردد و برخی دیگر نیز هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند، اما آنچه در این بین مورد تاکید همه است حضور است آن هم از نوع حماسی.

بر این اساس با تعدادی از شهروندان خوزستانی در خصوص انتخاب فرد مورد نظرشان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت‌وگویی را انجام دادیم.

انتخابم را کرده‌ام

یکی از شهروندان در این خصوص گفت: من از روز اول آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها به دقت برنامه‌ها، سخنان و اهداف آنها را پیگیری می‌کردم.

نادر 33 ساله از اهواز ادامه داد: مسئله انتخاب رئیس‌جمهور آینده یک مسئله بسیار مهم و یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های هر فرد در عمر سیاسی خود است.

وی تصریح کرد: بنابراین باید با بررسی دقیق همه جوانب نسبت به انتخاب فرد مورد نظر خود اقدام کرد.

این شهروند اهوازی اضافه‌کرد: بر این اساس و با توجه به اینکه در این مدت برنامه‌های مختلف و فراوانی از کاندیداها از رسانه ملی پخش شد توانستم فرد مورد نظر خود را برای انتخابات پیش رو انتخاب کنم.

وی گفت: البته هنوز هم کار دیگر کاندیداها را زیر دنبال می‌کنم اما تقریباً تصمیم قطعی خود را برای رای به کاندیدای مورد نظرم را گرفته‌ام.

هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

شهروند دیگری از آبادان در این خصوص گفت: من و خانواده‌ام هنوز به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب یکی از این کاندیداها نرسیده‌ایم.

محمود 25 ساله تصریح کرد: البته در این مدت برنامه‌های کاندیداها را تا حدود زیادی دنبال کرده‌ام، اما به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ام.

وی اضافه کرد: البته هنوز چهار روز تا انتخابات وقت باقی است و مطمئناً تا پایان روزهای باقی مانده تا پایان تبلیغات به انتخاب نظر نهایی خواهیم رسید.

بین دو نفر در تردد هستم

یکی دیگر از شهروندان خرمشهری در این خصوص گفت: در حال رسیدن به جمع‌بندی نهایی هستم.

حسن 58 ساله ادامه داد: خوشبختانه در این دوره برنامه‌های متنوع و اخبار  مختلف و پوشش مناسبی از برنامه‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری انجام شد.

وی تصریح کرد: این مسئله موجب شد تا بسیاری از مردم در انتخاب شخص اصلح و مورد نظر خود با اطمینان عمل کنند.

این شهروند اضافه کرد: من نیز در زمینه انتخاب فرد موردنظرم تقریباً به جمع بندی رسیده، اما هنوز بین دو نفر در شک و تردید قرار دارم.

وی خاطرنشان‌کرد: با این وجود تا روز جمعه به نظر نهایی رسیده و با شور همپای دیگر هم‌وطنان پای صندوق‌های رای حاضر خواهم شد.

انتخاب‌کردن سخت است

یک جوان رای اولی نیز در این باره گفت: من برای نخستین‌‌بار است که امسال در انتخابات شرکت خواهم کرد.

مهدی ادامه داد: در این مدت برنامه‌های همه هشت کاندیدا را به دقت مورد بررسی قرار می‌دادم، اما هنوز به نظر نهایی نرسیده‌ام.

وی تصریح کرد: با اعتراف کنم انتخاب کردن کار سختی است، البته شاید من به خاطر رای اولی بودنم حساسیت زیادی را دارم.

این شهروند افزود: با این حال سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم.

انتهای پیام/72008/ب40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول