اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

200 نشست انتخاباتی در کرمان برگزار شد

فرماندار کرمان گفت: 200 نشست و جلسه با موضوع انتخابات در شهرستان کرمان برگزار شده است.

200 نشست انتخاباتی در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان همواره در نشست‌های انتخاباتی حضور می‌یابد و به اعضا مشاوره می‌دهد.

وی عملکرد ستاد انتخابات شهرستان کرمان در زمینه اطلاع‌رسانی را مطلوب دانست و ابراز کرد: حضور در برنامه‌های صدا و سیما، برگزاری نشست با اصحاب رسانه،‌ سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و الزام دستگاه‌ها به نصب بنرهای تبلیغاتی از جمله فعالیت‌های این ستاد است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان بیان داشت: 200 نشست و جلسه با موضوع انتخابات در شهرستان کرمان برگزار شده است و برگزاری بیش از 10 همایش با موضوع انتخابات با حضور اقشار مختلف از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرعامل جمعت هلال احمر استان کرمان هم در این نشست اظهار داشت: نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است و حضور مردم در این نظام مهم است.

کاووس محمودی بیان کرد: برای مشارکت خوب مردم باید اطلاع‌رسانی خوبی داشته باشیم و با فرآیند اطلاع‌رسانی مطلوب مردم در جریان مسائل روز کشور و استان کرمان قرار گیرند.

وی عملکرد رسانه‌های استان کرمان در امر اطلاع‌رسانی را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: سیاه‌نمایی‌هایی صورت می‌گیرد که جلوگیری از این موارد ضروری است.

این مسئول خواستار برگزاری بحث‌های آزاد در محیط‌های دانشگاهی و پارک‌های عمومی برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات شد.

در این نشست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سامانه پیامکی این اداره کل گزیده سخنان مقام معظم رهبری را به صورت روزانه به جامعه ورزش کرمان ارسال می‌کند.

علی رویگر خاطر نشان کرد: اطلاع‌رسانی جامع و کاملی از سوی روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با موضوع انتخابات صورت می‌گیرد تا حضور گسترده جوانان را در انتخابات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان جزو 10 روابط عمومی برتر ایران است، افزود: اخبار اداره کل ورزش و جوانان کرمان به صورت روزانه در سایت وزارت ورزش و جوانان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/80019/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول