اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):

حضور در انتخابات ضامن مصونیت کشور از تهاجم است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز کشور در دست مردم است و حضور مردم در انتخابات تضمین کننده مصونیت این کشور از تهاجمات دشمن است.

حضور در انتخابات ضامن مصونیت کشور از تهاجم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در جمع ائمه جماعات شهرستان دیر اظهار داشت: دشمنان می‌دانند که منبع قدرت این نظام همین مردم هستند، از این رو درصدد هستند که قلب مردم را از این حکومت و نظام دل سیر کنند.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم مردم را تشویق کنیم که پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

دشتی به بخشی از فرمایشات امام در مسائل سیاسی و انتخابات اشاره کرد و گفت: تاکید امام در مباحث سیاسی این بود که جوانان را با مسائل سیاسی و اجتماعی کشور خود آگاه کنید و نگذارید که آمریکا و مستکبران طوری در ذهن جوانان ما بخوانند که دین از سیاسی جداست. ما هم وظیفه داریم طبق این فرمایشات جوانان را راهنمایی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: ما باید پا به پای رهبری باشیم نه جلو‌تر از رهبری نه هم از رهبری دست بکشیم.

وی همچنین به تشریح فرد اصلح و معیارهای انتخاب پرداخت و گفت: باید ببینیم که یک کاندیدا چقدر دین مدار و ارزش مدار است. باید تحقیق کنیم و ببینیم که کدام کاندیدا مبانی دینی و اخلاقی دارد. کاندیدا مورد نظر باید سیاست ضد غربی و استکبار ستیز باشد. در کنار ولایت مداری باید توان مدیریت هم داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول