اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

تمام شعب اخذ رای در بویراحمد مجهز به رایانه هستند

فرماندار بویراحمد گفت: تمام شعب اخذ رای مجهز به رایانه هستند و به صورت آنلاین به سامانه انتخاباتی کشور متصل و جای هیچ‌گونه تخلف وجود ندارد از این رو از کلیه اعضای انتخاباتی تقاضا داریم نهایت دقت در این خصوص را داشته باشند.

تمام شعب اخذ رای در بویراحمد مجهز به رایانه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز نشست انتخابات شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان، معاون سیاسی استاندار، اعضای هیئت نظارت، هیئت بازرسی و نمایندگان فرماندار در سالن اجتماعات بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

فرماندار بویراحمد هدف از برگزاری همایش انتخاباتی امروز را آشنایی نمایندگان فرماندار در فرآیند انتخابات شعب اخذ رای بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه در سطح  این شهرستان 238 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده و بیش از 6 هزار نفر در فرآیند انتخابات این شهرستان حضور و فعالیت دارند.

وی، نقش نمایندگان فرماندار از حساسیت ویژه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان و دیگر اعضای انتخابات باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا مشکل خاصی در فرآیند انتخابات ایجاد نشود تا حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری محقق شود و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان زده شود.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد اذعان کرد: تمام شعب اخذ رای مجهز به رایانه هستند و به صورت آنلاین به سامانه انتخاباتی کشور متصل و جای هیچ‌گونه تخلف وجود ندارد از این رو از کلیه اعضای انتخاباتی تقاضا داریم نهایت دقت در این خصوص را داشته باشند.

الفونه با بیان اینکه طی 6 ماه گذشته برنامه‌های انتخاباتی شروع شده است، گفت: جلسات مکرر در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف به منظور برگزاری هرچه بهتر و سالم‌تر انتخابات برگزار و امروز اعلام می‌کنیم که شهرستان بویراحمد آمادگی کامل برای خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را دارد.

این مسئول شهرستانی در ادامه ضمن توجه به فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص وظایف کاندیدای احراز صلاحیت شده در عرصه انتخابات اذعان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که تبلیغات نامزدها باید در چارچوب قانون باشد، کسی را انتخاب کنید که متعهد به احکام الهی و مذهبی باشد، انتخابات در انحصار هیچ‌کس نیست و مردم باید در انتخابات آزاد باشند و کاندیدای احراز صلاحیت شده باید به رعایت مسائل اخلاقی و قانونی التزام کامل داشته باشند.

وی در ادامه اشاره‌ای به بیانات مقام معظم رهبری کرد و گفت: معظم‌له فرمودند که نامزدهای انتخاباتی باید از بدگویی‌ کردن، تهمت زدن، عزیز کردن خود و دیگران را خار کردن پرهیز کنند، چراکه انتخابات یک نمایشگاه برای نشان دادن رشد و عزم ملی ایران است؛ از این رو رقابت باید با رعایت قانون و موازین اخلاقی باشد و از تخریب و بدگویی علیه دیگران پرهیز شود.

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول