اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمتر از 5 روز تا انتخابات

فهرج آماده خلق حماسه بزرگ سیاسی است

اقشار مختلف مردم شهرستان فهرج خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی انتخابات 24 خرداد آماده می‌کنند.

فهرج آماده خلق حماسه بزرگ سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، جمعه 24 خرداد ماه شاهد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا هستیم، تمام اقشار مختلف مردم شهرستان فهرج در این منطقه کویری در حاشیه کویر لوت آماده حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی هستند.

این روزها به هر کجا که سری بزنید چه در بازار چه در تاکسی و کوچه‌ها و خیابان‌ها صحبت از کاندیداهای ریاست جمهوری و کاندیداهای شوراهای اسلامی است و صحبت از دیدگاه‌ها و سخنان کاندیداها در مناظره‌های تلویزیونی است و مردم برگزاری چنین مناظره‌هایی را بسیار مفید می‌دانند.

مردم شهرستان فهرج دست به دست هم  می‌دهند تا برای سرنوشت کشورشان خود تصمیم‌گیری کنند و با دادن رای به فرد اصلح به دنیا ثابت می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین و باعظمت‌ترین کشور است و هیچ‌کس نمی‌تواند با بودن مردمان آگاه و با بصیر لطمه‌ای به این مملکت وارد کند.

برای حماسه‌آفرینی در این روز ثانیه شماری کرده و با خلق حماسه سیاسی و تحقق منویات مقام معظم رهبری شاهد شکست دوباره دشمنان انقلاب به ویژه استکبار و صهیونیسم در این روز هستند.

انتهای پیام/80013/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول