اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار اردبیل

گازرسانی به چهار روستای تازه‌کند پارس‌آباد افتتاح شد

با حضور استاندار اردبیل و مسئولان محلی طرح گازرسانی به چهار روستای تازه‌کند پارس‌آباد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به چهار روستای تازه‌کند پارس‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در بخش تازه‌کند پارس‌آباد برگزار شد، استاندار اردبیل در سخنانی گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد ساکنان مناطق روستایی استان از نعمت گاز و 95 درصد از نعمت برق و مخابرات برخوردار هستند که تلاش می‌شود در بخش گازرسانی و آبرسانی ظرف چند سال آینده این ظرفیت افزون‌تر شود.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه بیشترین تمرکز دولت خدمتگزار در خدمت‌رسانی بی‌منت مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته بوده است، تصریح کرد: اگر امروز بیشتر وقت و فرصت خدمتگزاری مسئولان صرف توجه به عمران و آبادانی روستا می‌شود به دلیل نگاه عادلانه و غیر تبعیض‌آمیز دولت نهم و دهم است که در جای جای کشور سعی کرده است کارگاه عظیم عمران و آبادانی به راه اندازد.

وی خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت به آحاد مردم بستر خوبی را برای توسعه همه‌جانبه در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت و رفاه و آسایش مردم فراهم کرده و همه باید قدردان این نعمت عظیم یعنی انقلاب اسلامی و خدمتگزاران صدیق و راستین این مجموعه عظیم باشیم.

استاندار اردبیل در ادامه اضافه کرد: برای مردمی که در تمام صحنه‌ها حماسه خلق می‌کنند و پشتیبان نظام هستند خدمت صادقانه و شبانه‌روزی کمترین هدیه‌ای است که می‌تواند بستر رضایت آنها را فراهم آورد.

نیکزاد بیان کرد: در برابر این نعمت‌ها همه ما شاکر هستیم و یقین داریم که مردم با عزم و اراده‌ای بهتر و شایسته‌تر 24 خرداد عزت و سربلندی دیگری را خلق می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در سخنانی یادآور شد: گازرسانی به چهار روستای شهر تازه‌کند بیش از 10 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

فیروز خدایی ادامه داد: با گازرسانی به این چهار روستا بیش از 590 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و گازرسانی به سایر روستاها نیز در اولویت قرار گرفته است.

در این مراسم و در بازدید استاندار اردبیل از چند روستای بخش تازه‌کند به اهالی منطقه قول داد تا در بازسازی و بهسازی راه‌های دسترسی اهالی روستاها به شهرها و بخش‌ها از محل اعتبارات استانی و شهرستانی کمک لازم را داشته باشند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز در این مراسم ضرورت حل مشکلات مردم را یادآور شد و گفت: مردم ما که همیشه وفاداری و پشتیبانی حقیقی خود را از نظام نشان دادند امروز مطالبه حقیقی در توجه به مشکلات و رسیدگی به معضلات را دارند که انتظار داریم همه دست‌اندرکاران در این زمینه با توان مضاعف فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام حبیب برومند افزود: دولت در سال‌های اخیر در توجه به روستاها کارنامه‌ای قابل قبول داشته به طوریکه امروز شاخص رفاه و برخورداری از زیرساخت‌های لازم بسیار بالا رفته است.

انتهای پیام/62003/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول