اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد

آغاز گازرسانی به عشق‌آباد و 5 روستای طبس

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی طی جلسه‌ای در طبس گفت: عملیات گازرسانی به پنج روستای شهرستان طبس و اجرای خط انتقال گاز شهر عشق‌آباد طبس در سال جاری آغاز می‌شود.

آغاز گازرسانی به عشق‌آباد و 5 روستای طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس جلسه تصمیم‌گیری و بررسی مسائل گازکشی و علمک‌گذاری مناطق شهری طبس با حضور معاون استاندار و فرماندار طبس، مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت گاز استان خراسان جنوبی، شهردار و رئیس اداره گاز طبس و تعدادی از کارشناسان، در محل فرمانداری طبس برگزار شد.

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این جلسه از آغاز عملیات گازرسانی به پنج روستای شهرستان طبس و اجرای خط انتقال گاز شهر عشق‌آباد طبس در سال جاری و نیز شروع عملیات گازرسانی به منطقه دیهوک طبس در اوایل سال آتی خبر داد.

احمد طالبیان‌مقدم معاون استاندار و فرماندار طبس نیز طی سخنانی در این جلسه با اشاره به ضرورت اجرا و تکمیل هر چه سریع‌تر و مناسب‌تر پروژه گازکشی شهر طبس به‌عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ دولت و نظام جمهوری اسلامی و به‌ویژه خواسته مکرر شهروندان در این زمینه، خواستار اهتمام مسئولان مربوطه به این امر شد.

بر اساس این گزارش، با تصمیم اعضای جلسه، مقرر شد تا شرکت گاز استان خراسان جنوبی با انتخاب پیمانکار، علمک‌گذاری داخل شهر طبس را با فوریت ادامه دهد تا پیش از شروع فصل سرما علمک‌گذاری به اتمام برسد.

همچنین مقرر شد تا با اختصاص اعتبار لازم از سوی فرمانداری طبس، مرمت نوار حفاری گاز در شهر طبس به‌ وسیله شهرداری انجام شود.

انتهای پیام/90001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول