اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

پروژه‌های گازرسانی طرح مهر ماندگار اصفهان سال گذشته بهره‌برداری شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شرکت گاز استان سال گذشته به تعهدات خود در پروژه‌های مهر ماندگار عمل کرده و قرار شده دو نقطه باقی مانده بدون گاز استان نیز به سرعت گازکشی شوند.

پروژه‌های گازرسانی طرح مهر ماندگار اصفهان سال گذشته بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی طغیانی در جمع مدیران استانی اظهار کرد: 23 هزار متر مربع شبکه‌گذاری و خط انتقال صورت گرفته است که بیش از 50 درصد آن در دولت نهم و دهم بوده است.

وی افزود: 225 شهر و روستا پیش از دولت نهم گاز دار بود و اکنون یک هزار و 300 شهر و روستا گاز دارند، چنانکه استان اصفهان بالاترین اجرای گازکشی روستا و شهر کشور را دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان نسبت به استان تهران 40 شهر گازدار شده بیشتر دارد، تصریح کرد: 99 درصد جمعیت استان اصفهان از گاز استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: 7 هزار واحد صنعتی و تجاری گاز دارند و بیش از 150 جایگاه سی.‌ان‌.جی و 700 ایستگاه تحت فشار و یک میلیون 650 مشترک در استان اصفهان از گاز استفاده می‌کنند.

طغیانی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 200 میلیارد تومان برای گاز هزینه شده است، افزود: با وضعیت تورم کنونی اگر می‌خواستیم گازکشی کنیم رسیدن به چنین حجم گازکشی  ممکن نبود.

وی ادامه داد: در قالب مهر ماندگار 300 روستای اصفهان در سال گذشته از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: در کل کشور بالاترین گاز رسانی به بخش صنعت، گلخانه‌ها و کوره پزی بوده و نیز 32 شهرک صنعتی و 40 شهرک صنعتی جدید در استان اصفهان گازدار هستند.

وی ادامه داد: 30 پروژه مهر ماندگار شرکت گاز استان سال گذشته به اتمام رسیده است که قرار شد دو نقطه بدون گاز خور و بیابانک نیز با قول وزیر نیرو از طریق خط یازدهم تکمیل و 104  شهر اصفهان گازدار شوند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول