اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

افتتاح 3 طرح و گازرسانی به 6 روستا در کوثر آغاز شد

همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان کوثر سه طرح عمرانی و خدماتی با 13 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شد و گازرسانی به شش روستا نیز در این شهرستان شروع شد.

افتتاح 3 طرح و گازرسانی به 6 روستا در کوثر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل امروز در مراسمی که در شهر گیوی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: این طرح‌ها به میمنت سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر در یکی از شهرهای جنوبی استان اردبیل افتتاح می‌شود که نتیجه و دستاورد آن کسب رضایت مردم و نشاندن گل لبخند بر لبان مردم این دیار است.

اکبر نیکزاد تصریح کرد: ‌آبرسانی به روستای آق‌داش با 220 میلیون تومان و افتتاح مدرسه شبانه‌روزی استاد شهریار با یک میلیارد و 80 میلیون تومان از جمله پروژه‌های افتتاحی در شهرستان کوثر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این سفر 260 واحد مسکن مهر جنوب استان اردبیل در کوثر افتتاح شد که برای احداث این واحدهای مسکونی 11 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع سه طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان کوثر با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد تومان افتتاح می‌شود تا تقدیم مردم این منطقه شده و همه از ثمرات آن بهره ببرند.

نیکزاد از کلنگ‌زنی گازرسانی به شش روستا در کوثر خبر داد و بیان کرد: این شش روستا با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد تومان صاحب نعمت بزرگ گاز می‌شوند تا خانه‌هایشان در زمستان گرم و مشکلات تأمین نفت آنها برای همیشه برطرف شود.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه دلسوزان دولت احمدی‌نژاد تا روز آخر در سنگر خدمت‌رسانی حاضر بوده و با سعی و تلاش بی‌شمار سعی می‌کنند کشور را به مرز آبادانی و توسعه واقعی سوق دهند، یادآور شد: دیروز با حضور معاون اول رئیس جمهور بیش از 285 پروژه عمرانی و 25 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید که همه این پروژه‌ها نشان می‌دهد دولت تا روز آخر عهد و پیمانش با مردم در تلاش است تا خدمات شایسته و ماندگار خود را ادامه دهد.

وی بزرگ‌ترین رویداد زیربنایی کشور در سال‌های اخیر را احداث مسکن و مقاوم‌سازی آن در مناطق روستایی اعلام کرد و ادامه داد: خدمتی که دولت نهم و دهم در مناطق روستایی انجام داده خدمت بی‌نظیر و در طول تاریخ انقلاب مشابه و نظیر آن را نمی‌توان مشاهده کرد.

نیکزاد تاکید رئیس جمهور را بر استانداران مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام یادآور شد و گفت: ما اجازه نمی‌دهیم که پروژه‌ای نیمه‌تمام برای دولت آینده میراثی ناخوشایند باقی بماند.

وی افزود: در حد وسع و توانمان می‌کوشیم تا پروژه‌ها به سرانجام واقعی رسیده و بخش عظیمی از نارسایی‌های زیربنایی در مناطق روستایی و دورافتاده برطرف شود.

امنیت و آرامش امروز ما از برکات انقلاب و خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز ما از برکات نظام اسلامی و خون پاک شهدا است.

نیکزاد خاطر نشان کرد: برای صیانت از اقتدار کشور همه باید با لبیک به رهنمودهای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب و حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای به یادماندنی را که موجبات افتخار دوستداران کشور و ناامیدی دشمنان را فراهم کند، رقم بزنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهتمام دولت برای پیشرفت روزافزون همه مناطق کشور اضافه کرد: میزان روستاییان برخوردار از نعمت گاز طبیعی در استان اردبیل با قریب به سه برابر افزایش، از 17 درصد در سال 84 به 56 درصد در حال حاضر رسیده و با اتمام پروژه‌های گازی در حال اجرا، این رقم به 65 درصد می‌رسد.

در این سفر استاندار، عملیات اجرایی گازرسانی به شش روستای شهرستان کوثر نیز به طور متمرکز در روستای گزلر شهرستان آغاز شد.

انتهای پیام/62005/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول