اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز گچساران:

گازرسانی از 3 نقطه به پتروشیمی گچساران در حال مطالعه است

رئیس اداره گاز گچساران گفت: گازرسانی از سه نقطه امامزاده حیدر کرار (ع) زیدون، کارکنان گچساران و بیدبلند 2 به مقصد پتروشیمی این شهرستان در دست مطالعه است.

گازرسانی از 3 نقطه به پتروشیمی گچساران در حال مطالعه است

ناصر دلفریان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت کنونی گازرسانی به پروژه پتروشیمی این شهرستان اظهار داشت: برای گازرسانی به پتروشیمی گچساران سه نقطه در نظر گرفته شده که کار مطالعات این سه نقطه در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: مطالعه نخستین مسیر گازرسانی به پتروشیمی که در راستای بهره‌برداری از این پروژه صورت گرفته به پایان رسیده است.

دلفریان ادامه داد: این مسیر از محل امامزاده حیدر کرار (ع) در بخش زیدون به مقصد پتروشیمی در نظر گرفته شده که توسط مهندسان نقشه‌برداری در حال نقشه‌برداری است.

رئیس اداره گاز گچساران طول خط لوله انتقال گاز زیدون به پتروشیمی گچساران را حدود 50 کیلومتر عنوان کرد و گفت: طول این خط لوله انتقال گاز افزون بر 55 هزار مترمکعب در ساعت گاز طبیعی را از خط ششم سراسری با فشار 250BSE به پتروشیمی گچساران منتقل می‌کند.

دلفریان بیان داشت: دومین نقطه و مسیر انتقال گاز که برای مصارف داخلی و تدارکات این پروژه در نظر گرفته شده؛ از مسیر کارکنان دولت به طول 22 کیلومتر  بوده که دارای حجمی افزون بر 5 هزار مترمکعب گاز طبیعی است.

وی سومین مسیر و نقطه انتقال گاز به پروژه پتروشیمی گچساران را بیدبلند 2 در خوزستان عنوان و خاطرنشان کرد: این خط لوله انتقال گاز خوراک و مصرف اصلی کارخانه بوده که با حجم و فشار 60 هزار مترمکعب در ساعت به مقصد پتروشیمی گچساران کشیده می‌شود.

انتهای پیام/82014/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول