اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار مازندران صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی به 21 روستای تنکابن

با حضور استاندار مازندران بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی به 21 روستای تنکابن در بخش خرم‌آباد و مرکزی آغاز شد که در آن 3 هزار و 753 خانوار با جمعیتی معادل 140 هزار و 825 نفر از جمعیت روستایی از گاز لوله‌کشی بهره‌مند شدند.

بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی به 21 روستای تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدعلی‌اکبر طاهایی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در روستاهای نعمت‌آباد، قلعه گردن و عظیمیه این شهرستان حضور داشت، با اشاره به اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی حتی یکی از شهرهای مازندران از نعمت گاز برخوردار نبود، گفت: امروز با نعمت انقلاب و نظام اسلامی روستاهای استان از این نعمت خدادادی برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل تحریم‌های غرب علیه کشور در تامین اعتبارات برای پروژه‌ها دچار مشکل شدیم، افزود: تحریم‌های اعمالی غرب با محوریت آمریکا به قصد فلج کردن ما بود اما این اراده و خواست ملت ولایتمدار و انقلابی ما بود که توانست تمامی دشمنان را ناامید کند.

طاهایی با اشاره به اینکه ملت ما به خاطر عزت‌طلبی مشکلات را تحمل، مدیریت و برطرف کردند، گفت: به نحوی که خود دشمنان نظام اسلامی نیز معترف هستند تنها کشوری که مستقل تصمیم می‌گیرد و عمل می‌کند ایران است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بهترین راه برای همه ما تداوم وحدت در سایه‌ ولایت است، افزود: وحدت و همدلی ما همواره در گذر از بحران‌ها و مشکلات چاره‌ساز بوده و یقیناً با همین روحیه در 24 خرداد با خلق حماسه‌ بزرگ دیگری در عرصه انتخابات، دشمنان نظام بیش از پیش ناامید خواهند شد.

طاهایی با احترام به همه کاندیداها گفت:‌ همه هشت کاندیدای ریاست جمهوری دارای تجربه‌های بالا در عرصه‌های خدمت و امور اجرایی و حکومتی بوده‌اند و مردم ما آگاهند و با انتخابی اصلح در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و متعاقب آن حماسه اقتصادی تلاش خواهند کرد زیرا مردم ما انقلابی‌اند و همواره ثابت کرده‌‌اند در تمامی عرصه‌ها همگام با مسئولان یار و یاور نظام بوده و هستند هرچند دشمن همواره مشکل تراشی می‌کند و تلاش می‌کند با ایجاد موانع حرکت رو به رشد ما را متوقف کند.

وی ادامه داد: اما این ملت قهرمان در سایه‌سار ولایت فقیه با نمایش بزرگ حضور در عرصه انتخابات، بیش از گذشته دشمن را شرمنده خواهند کرد.

طاهایی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری مشکلات مردم در روزهای اول انقلاب در تأمین انرژی مورد مصرف در منازل گفت: برخورداری مردم از یک نعمت خدادادی و امکاناتی مانند گاز لوله‌کشی برای همه ما توفیقی الهی است و استان ما در این راستا با تلاش مدیران و کارکنان شرکت ملی گاز استان و شهرستانی در گازرسانی شهری و روستایی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است که نشان از همت و همسویی مسئولانه و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و اداری دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی به 21 روستای تنکابن در بخش خرم‌آباد و مرکزی آغاز شد که در آن با 163 هزار و 838 متر اجرای شبکه، 3 هزار و 753 خانوار با جمعیتی معادل 140 هزار و 825 نفر از جمعیت روستایی از گاز لوله‌کشی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول