اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی اعلام کرد

246 روستای آذربایجان شرقی در اولویت گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی توسعه خدمات گازرسانی به مناطق روستایی را از اولویت‌کاری این شرکت برشمرد و اجرای عملیات گازرسانی به 246 روستا را از برنامه‌های سال‌جاری شرکت گاز برشمرد.

246 روستای آذربایجان شرقی در اولویت گازرسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ولی‌الله دینی امروز در همایش مشترک دهیاران با مدیران استانی افزود: بیش از یک‌هزار روستای آذربایجان شرقی از نعمت گاز برخوردار هستند که تلاش داریم این رقم را به تعداد قابل توجهی در صورت تأمین اعتبارات افزایش دهیم.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این همایش از اختصاص اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، برای بهسازی 21 روستا از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری خبر داد.

محمد نسترن گفت: در مناطق روستایی زلزله‌زده اکثر اقدامات زیربنایی برای رفاه حال اهالی این مناطق انجام شده که امیدواریم با تحقق اعتبارات بیشتر بتوانیم بیش از پیش در عمران و آبادانی روستاها گام‌های عملی برداریم.

در این همایش دهیاران و بخشداران حاضر کمبود اعتبارات دهیاری‌ها، کاغذبازی در ادارات، حمایت از طرح‌های بخش کشاورزی، اجرای طرح هادی در روستاها، اختصاص اعتبارات لازم برای پایاب سدها، تجهیز اماکن دهیاری‌ها، نبود جایگاه‌های آتش‌نشانی در مراکز دهستان و برخی روستاهای پرجمعیت و تحت پوشش نبودن صدا و سیما در روستاها به خصوص مناطق مرزی، عدم آنتن‌دهی تلفن سیار، تقویت مراکز بهداشتی و درمانی، مشکلات آب شرب، عدم آسفالت راه‌های روستایی، فقدان سالن‌های ورزشی و فرهنگی و عدم برنامه‌ریزی برای اوقات فراقت جوانان روستایی را از مشکلات و پیشنهادات خود برشمردند.

انتهای پیام/60004/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول