اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

پیشرفت 80 درصدی عملیات گازرسانی به آبپخش

شهردار آبپخش گفت: پروژه گازرسانی شهری در آبپخش 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 3 هزار و 400 علمک نصب شده است.

پیشرفت 80 درصدی عملیات گازرسانی به آبپخش

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: پروژه گازرسانی شهر آبپخش از مهم‌ترین نیازهایی است که در شهر احساس می‌شد و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش از تمام ظرفیت‌های موجود به‌منظور افزایش مطلوبیت در اجرای طرح استفاده کرده و شاهد موفقیت در اجرای این طرح بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: تعامل و همکاری بالای شهرداری آبپخش و شرکت گاز استان از مهم‌ترین عواملی است که سبب تسریع در اجرای پروژه گازرسانی به آبپخش و بهره‌مندی مردم از این نعمت شده است.

شهردار آبپخش بیان داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته پروژه گازرسانی شهری در آبپخش 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در مقایسه با مناطق همجوار وضعیت بسیار خوبی داریم.

موسوی عنوان کرد: بر اساس اعلام مسئولین گاز آبپخش تاکنون بالغ بر 3 هزار و 400 علمک در مناطق مختلف شهر آبپخش نصب شده و شهروندان در آن مناطق امکان استفاده از گاز شهری را دارند.

این مسئول گفت: از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تسریع در روند اجرای پروژه گازرسانی و نصب علمک در مناطقی که عملیات نصب علمک در آنها صورت نگرفته استفاده خواهیم کرد و با تعاملی که بین شهرداری و شرکت گاز وجود دارد، این طرح با سرعت بالا اجرا می‌شود.

شهردار آبپخش ادامه داد: امیدواریم تا شروع فصل زمستان شاهد نصب علمک در تمام نقاط شهری آبپخش و پوشش سراسری گاز شهری در آبپخش باشیم و این مهم با همت و تلاش مضاعف امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به احداث غسالخانه مجهز در آبپخش، افزود: با توجه به قدیمی بودن غسالخانه آرامستان آبپخش، شهروندان آبپخشی در سال‌های اخیر مکررا خواستار نوسازی و احداث غسالخانه جدید و مجهز در آبپخش بودند و به‌منظور پاسخگویی به نیازهای شهروندان در سال جاری احداث این غسالخانه در آرامستان شهرک درواهی شروع شده است.

موسوی عنوان کرد: این غسالخانه در مساحت 150 متر مربع احداث می‌شود و تلاش کرده‌ایم در ساخت این بنا از مرغوب‌ترین مصالح استفاده کنیم و بهترین تجهیزات را در این غسالخانه تعبیه کنیم.

شهردار آبپخش اذعان داشت: توسعه زیرساخت‌های فضای سبز شهری یکی از نیازهای مهم شهروندان بوده که شهرداری آبپخش در سال‌های گذشته در کنار اجرای طرح‌های عمرانی در محلات مختلف به آن توجه داشته و به صورت محدود اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

این مسئول به اجرای نهضت فضای سبز در آبپخش اشاره کرد و متذکر شد: اجرای نهضت فضای سبز بر اساس طرح ابتکاری استاندار از برنامه‌های مهمی است که در سطح شهر شاهد بوده‌ایم و در قالب اجرای این طرح شاهد کاشت و توزیع 15 هزار اصله نهال در مناطق مختلف شهر آبپخش بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول