اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد

گازرسانی به 219 روستا قزوین در دولت نهم و دهم

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به 219 روستا در این استان خبر داد و گفت: بیش از 93 درصد روستاهای استان قزوین طی دولت نهم و دهم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌‌اند.

گازرسانی به 219 روستا قزوین در دولت نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، فتحعلی نجفی از گازرسانی به 219 روستا در طول دولت خدمتگزار نهم و دهم خبر داد و گفت: برای گازرسانی به روستاهای یادشده بیش از 620 میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

وی با اشاره به گازرسانی به 239 روستا از 374 روستای قابل گازرسانی در سطح استان قزوین اظهار داشت: از 239 روستای گازدار شده در سطح این استان 219 روستا در دولت نهم و دهم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: بیش از 93 درصد روستاهای این استان طی دولت نهم و دهم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند ضمن اینکه گازرسانی به 77 روستا نیز در حال اجرا است.

نجفی با تأکید بر توجه دولت به توسعه مناطق محروم بیان کرد: در سفر نخست هیئت دولت به استان قزوین گازرسانی به 100 روستا و در سفر دوم و سوم نیز هر کدام گازرسانی به 50 روستا در دستور کار قرار گرفته بود.

وی اضافه کرد: تاکنون 100 درصد مصوبات هیئت دولت در گازرسانی به روستاها در سفر اول و دوم و 85 درصد مصوبات سفر ریاست جمهور محقق شده است.

انتهای پیام/77002/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول