اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

طرح گازرسانی به 26 روستا در خراسان جنوبی در دست اقدام است

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در بخش گازرسانی به روستاها گازرسانی به 26 روستای خراسان جنوبی در دست انجام است.

طرح گازرسانی به 26 روستا در خراسان جنوبی در دست اقدام است

حسن افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با تعداد ایستگاه‌های تقلیل فشار در خراسان جنوبی اظهار کرد: در خراسان جنوبی 168 ایستگاه تقلیل فشار گاز وجود دارد. 

وی ادامه داد: از این تعداد در حال حاضر 75 ایستگاه تقلیل فشار cgs، tbs، ایستگاه میتریک 78 و 15 ایستگاه حفاظت کاتدیک در خراسان جنوبی فعال است.

                                     

مصرف بیش ‌از یک‌ هزار مترمکعب گاز در خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته یک ‌هزار و 160 مترمکعب گاز در خراسان جنوبی مصرف شده است، بیان داشت: بیشترین مصرف گاز مربوط به شهرستان بیرجند بوده است.

افتخاری به شرایط روستاها برای اجرای طرح گازرسانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر گازرسانی به روستاهایی که در فاصله 15 کیلومتری ایستگاه گازدار قابل برداشت هستند و دارای طرح هادی روستایی بوده و بالای 20 خانوار جمعیت هستند در برنامه گازرسانی قرار می‌گیرند.

وی از بزرگ‌ترین طرح در دست اقدام شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد و افزود: اجرای خط انتقال گاز و گازرسانی به شهرستان‌های سربیشه و درمیان بزرگ‌ترین طرح در دست اقدام است.

بالغ بر 175 کیلومتر خط انتقال برای بزرگ‌ترین طرح گازرسانی استان

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: برای اجرای این طرح بالغ بر 175 کیلومتر خط انتقال لازم است.

افتخاری تصریح کرد: از این مقدار خط انتقال 75 کیلومتر آن به قطر 30 اینچ از بیرجند تا سربیشه و 100 کیلومتر آن به قطر 12 اینچ از سربیشه تا اسدیه و قهستان اجرا می‌شود. 

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی به شهر‌های سربیشه، مود و ارسک در دست انجام است.

گازرسانی به محور صنعتی فردوس و شهرک صنعتی سرایان

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی متذکر شد: در بخش گازرسانی به روستاها در حال حاضر گازرسانی به 26 روستای خراسان جنوبی در حال انجام است.

این مسئول ادامه داد: در بخش ساختمانی اجرای ساختمان اداری ستاد شرکت گاز خراسان جنوبی و اداره گاز شهرستان‌های بشرویه، خوسف و سربیشه از جمله طرح‌های در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه توجه ویژه دولت به تامین مسکن اقشار مختلف جامعه در قالب مسکن مهر بوده، متذکر شد: گازرسانی به مسکن مهر در شهر‌های گازدار در اولویت کاری شرکت گاز خراسان جنوبی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی اذعان داشت: شرکت گاز خراسان جنوبی اقدام به گازرسانی محور صنعتی فردوس و شهرک صنعتی سرایان می‌کند و نیز گازرسانی به بخش صنعتی پس از عقد قرارداد و مقدمات لازم در برنامه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2248/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول