اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عرب‌مقصودی خبر داد

سرمایه‌گذاری 440 میلیارد تومانی گازرسانی در آمل

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه تعداد 16 پیمانکاران فعال در پروژه‌های گازرسانی، فعالیت‌های توسعه و تقویت در آمل فعالیت دارند، گفت: مجموع سرمایه‌گذاری بخش گاز سال جاری در این شهرستان 440 میلیارد ریال است.

سرمایه‌گذاری 440 میلیارد تومانی گازرسانی در آمل

محسن عرب‌مقصودی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی به شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان به عملیات بهبود و تقویت شبکه گاز در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از نگرانی‌های ما در آمل در فصل زمستان بوده است زیرا این شهرستان چون در انتهای خط تغذیه گاز قرار دارد و فاصله‌اش از خط انتقال که از محمودآباد عبور می‌کند زیاد است در زمان پیک بار زمستانی با افت فشار روبه‌رو بودیم.

وی افزود: به همین منظور برای جبران کاهش فشار و افت آن دو خط تقویتی از سرخرود و بابل برای این شهر در نظر گرفتیم.

عرب‌مقصودی یادآور شد: در خط تقویتی که از سرخرود و شاه‌لوله اصلی گاز انشعاب گرفته با 28 کیلومتر به آمل وصل می‌شود که هم‌اکنون پیمانکارانش انتخاب شده و در دو فاز تجهیز شدند و عملیات اجرایی آنها از هفته آینده با مهیا شدن لوله‌ها آغاز می‌شود.

این مسئول استانی گاز اضافه کرد: در خط تقویتی دیگر گاز برای شهرستان آمل جهت بهبود شرایط زمستانی خط تغذیه بابل به آمل رینگ می‌شود که در این پروژه بزرگ نیز دو پیمانکار مشغول به کارند. مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون چهار پیمانکار فقط در بخش بهبود و تقویت شرایط زمستانی گاز این شهرستان با ارزش ریالی 300 میلیارد ریال فعالیت دارند، گفت: در بخش انشعابات نیز دو پیمانکار را برای نصب علمک در این شهرستان به کار گرفتیم و در بخش کنتور و رگلاتور نیز یک پیمانکار فعالیت دارند.

عرب‌مقصودی تعداد پیمانکاران فعال در پروژه‌های گازرسانی، فعالیت‌های توسعه و تقویت را در این شهرستان انجام می‌دهند، ابراز داشت: مجموع سرمایه‌گذاری بخش گاز سال جاری در این شهرستان 440 میلیارد ریال است.

وی در پایان وضعیت توسعه گازرسانی در آمل را بسیار خوب ارزیابی و پیش‌بینی کرد تا پایان سال جاری حدود 80 درصد پروژه‌های گاز آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/‌86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول