اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران ـ 2

نیازآذری: ‌بسته پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری نفتی در شمال ارائه می‌شود

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: اخیرا با وزیر نفت دیداری درباره سرمایه‌گذاری نفت و پتروشیمی در شمال داشتیم و وزیر نفت در این زمینه دستوراتی ارائه کرد و قرار است مجمع نمایندگان برای این سرمایه‌گذاری بسته پیشنهادی ارائه کند.

نیازآذری: ‌بسته پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری نفتی در شمال ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین نیازآذری بعدازظهر امروز در نخستین نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران با اصحاب رسانه، در رابطه با کارکردهای مجمع نمایندگان، اظهار داشت: مجمع نمایندگان مازندران در هفتم خردادماه سال گذشته با دو رویکرد مهم، آغاز به‌کار کرد.

وی ادامه داد: حفظ شان و جایگاه مردم و در راستای وظایف قوه مقننه، مجمع نمایندگان مازندران راه‌اندازی شد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه رویکرد مجمع نمایندگان، پیگیری مطالبات مردم مازندران است، گفت: با ایجاد وحدت و همگرایی در بین نمایندگان با حفظ سلایق، اما در مواردی که مربوط به مازندران است در اصول با هم هماهنگ هستیم. 

وی با بیان اینکه نگاه استانی و برنامه‌های استانی ما در کمیسیون تلفیق، بیانگر این موضوع است، اظهار داشت: در بودجه‌گذاری سال 92 توانستیم در بودجه مازندران، اثرگذار باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه بعد از هشت دوره تشکیل مجلس، در دوره نهم نسبت به ایجاد دفتر مجمع نمایندگان، اقدام کردیم، یادآور شد:‌ این رویکرد جدید است و می‌تواند در روند توسعه استان مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه در آغاز کار هستیم و رسانه‌ها باید به ما کمک کنند، گفت: رسانه‌ها به مجمع نمایندگان ایده بدهند.

نیازآذری با اشاره به دیدارهای مختلف مجمع نمایندگان، خاطرنشان کرد: اخیرا با وزیر نفت دیداری ‌در ‌ارتباط‌ با سرمایه‌گذاری نفت و پتروشیمی در استان‌های شمالی داشتیم و وزیر نفت در این زمینه دستوراتی ارائه کرد و قرار است مجمع نمایندگان استان برای این سرمایه‌گذاری بسته پیشنهادی ارائه کند.

وی ادامه داد: طرح جامع آبخیزداری به‌زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

نماینده مردم بابل با بیان اینکه توسعه متوازن، حق مردم استان است، افزود: از همه مردم دعوت می‌کنیم 24 خرداد پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برگ زرین دیگری از خود به یادگار بگذارند. 

انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول