اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ائتلاف متخصصان مدیریت شهری:

شورای شهر نهادی غیرسیاسی است/ضرورت افزایش دامنه اختیارات شورای شهر

عضو ائتلاف متخصصان مدیریت شهری با بیان اینکه باید دامنه اختیارات شورای شهر افزایش یابد، گفت: مدیریت در شهرها نهادی غیرسیاسی است که برای حل معضلات جاری مردم در محلی که زندگی می‌کنند، فعالیت می‌نماید.

شورای شهر نهادی غیرسیاسی است/ضرورت افزایش دامنه اختیارات شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهدی مروج‌الشریعه ظهر امروز در نشست خبری ائتلاف متخصصان مدیریت شهری در محل دبیرخانه این ائتلاف اظهار کرد: در ائتلاف متخصصان مدیریت شهری جمعی از هم‌اندیشان متخصص برنامه‌ریزی شهر آینده گردهم جمع شده‌اند.

وی افزود: مدیریت شهری نیازمند ارتقای کیفیت بوده و باید به طور جدی مشارکت مردم را در اداره امور شهر مضاعف کنیم.

مروج‌الشریعه با بیان اینکه تمام کلان‌شهرهای دنیا متضاد مدیریت شهری اداره می‌شوند، خاطرنشان کرد: دامنه اختیارات شورای هر ناچیز بوده و اینکه برخی می‌گویند حوزه اختیارات شورای شهر بالا بوده امری نادرست است.

وی ادامه داد: ارتقای کیفی مدیریت شهری، مشارکت مردم و نهادهای مردمی و انضباط علمی و صنفی از موارد مهمی است که در شورای چهارم باید به آن توجه ویژه شود.

عضو ائتلاف متخصصان مدیریت شهری با تاکید بر اینکه شورای شهر نهادی غیرسیاسی است، گفت: مدیریت در شهرها نهادی غیرسیاسی برای حل معضلات جاری مردم در محلی که زندگی می‌کنند، است.

به گفته مروج‌الشریعه باید شورای چهارم با برنامه‌ریزی صحیح و انسجام در امور مدیریت شهری پایتخت معنوی را در راس اهداف خود قرار دهد.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول