اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

نهادینه کردن تبلیغ چهره به چهره در کشور لازم است

معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید برای موفقیت در امر تبلیغ به تبلیغ چهره به چهره اهمیت بیشتری دهیم.

نهادینه کردن تبلیغ چهره به چهره در کشور لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی ظهر امروز در نشست با امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به لزوم گسترش برنامه‌های فرهنگی در کشور گفت: هویت نظام جمهوری اسلامی فرهنگی است و پایه‌های حکومت بر اساس اعتقادات و ایدئولوژی اسلامی بنا شده است.

وی افزود: وظیفه همه ما تقویت فرهنگ دینی در جامعه بوده چراکه همه مشکلات در کشور ریشه فرهنگی دارند.

معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر بتوانیم در عرصه فرهنگی با همت جهادی وارد شویم به همان میزان شاهد بالندگی نظام خواهیم بود.

این مسئول در سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر لزوم تبلیغ چهره به چهره در برنامه‌های فرهنگی گفت: هر کس به هر میزان مسئولیت و امکانات موجود موظف به نهادینه کردن تبلیغ چهره به چهره در کشور است.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج با بیان شمه‌ای از وضعیت گذشته و کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم استان بارها و در همه میادین دین خود را نسبت به نظام اسلامی ادا کرده‌اند.

وی افزود: در صحنه جنگ و دفاع مردم جانانه جنگیده‌اند و در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی آفریده‌اند که امسال هم به وظیفه خود برای تحقق منویات رهبری حماسه‌آفرین می‌شوند.

حسینی با اشاره به اینکه با همه وفاداری که این مردم نسبت به نظام خود داشته و انجام وظیفه کرده‌اند باز هم در محرومیت به سر می‌برند، افزود: در بخش فرهنگی هم با وجود استعدادها و قابلیت‌هایی که داریم محروم هستیم و این نیازمند توجه ویژه مسئولان فرهنگی کشور است.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: استان ما از همه مواهب الهی در هر بخش و عرصه‌ای برخوردار است ولی آن‌چه که لازمه فعلیت‌ بخشیدن به این استعدادها بوده همت و توجه ویژه مسئولان است.

حسینی فرهنگ را زیرساخت و ریشه همه بخش‌ها برای توسعه دانست و گفت: انتظار داریم که مسئولان فرهنگی با در نظر گرفتن استعدادهای نابی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد در تخصیص اعتبارات این جوانان فرهیخته را یاری کنند.

انتهای پیام/2571/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول