اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه سایپای البرز:

پیشنهاد رسمی باشگاه سایپا به رحمان احمدی داده شد

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز درباره آخرین وضعیت رحمان احمدی دروازه‌بان تیم فوتبال این باشگاه گفت: سایپا پیشنهاد رسمی خود را به این بازیکن ارائه داده است.

پیشنهاد رسمی باشگاه سایپا به رحمان احمدی داده شد

سعید تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمرینات تیم فوتبال سایپای البرز با جدیت و زیر نظر کادر فنی جدید در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در میان تیم‌های لیگ برتری، سایپا نخستین تیمی است که بر اساس یک برنامه‌ریزی و جدول زمانی مشخص تمرینات خود را آغاز کرده و هم‌اکنون کادر فنی و بازیکنان حاضر در تمرینات با جدیت کار خود را انجام می‌دهند.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز در پاسخ به این پرسش که آیا اخبار مربوط به نقل و انتقال رحمان احمدی دروازه‌بان نارنجی‌پوشان کرجی به تیم‌های دیگر صحت دارد؟ گفت: فعالیت‌های مربوط به نقل و انتقال بازیکنان در مجموعه باشگاه سایپا بر اساس یک برنامه مدون و منطقی و حرفه‌ای زیر نظر کادر فنی در حال انجام است.

تقی‌زاده افزود: در مورد رحمان احمدی نیز باشگاه سایپا به صورت رسمی درخواست تمدید قرارداد را به این بازیکن ارائه داده و پیشنهاد مالی را نیز به وی داده‌ایم.

وی در واکنش به این مطلب که رفتن رحمان احمدی به یکی از تیم‌های اصفهانی قطعی شده است، گفت: همان طور که گفتم ما در حال رایزنی با این بازیکن و مذاکره با رحمان احمدی هستیم و به صورت رسمی نیز پیشنهاد خود را به وی ارائه کرده‌ایم.

به گفته تقی‌زاده از این پس دیگر خود رحمان احمدی است که باید تصمیم بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رفتن میلاد غریبی به پرسپولیس نیز قطعی شده است؟ گفت: این سئوال را باید از میلاد غریبی و باشگاه پرسپولیس پرسید.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپای البرز تأکید کرد: هم‌اکنون تمرینات سایپا با جدیت در حال پیگیری است و مذاکره با بازیکنان مورد نظر کادر فنی برای تمدید قرارداد و یا جذب بازیکنان جدید نیز از سوی باشگاه در یک چارچوب کاملًا حرفه‌ا‌‌‌ی در حال انجام است.

انتهای پیام/2302/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول