اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محل «خانه جوانان» اهواز صورت گرفت

تجمع سازمان‌های مردم نهاد خوزستان در محکومیت اقدامات تروریست‌های سلفی در سوریه

به منظور محکومیت اقدامات وحشیانه گروهک‌های سلفی در سوریه، سازمان‌های مردم نهاد در محل «خانه جوانان» در اهواز گردهم آمدند.

تجمع سازمان‌های مردم نهاد خوزستان در محکومیت اقدامات تروریست‌های سلفی در سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سازمان‌های مردم نهاد استان خوزستان، با اجتماع در خانه جوان اهواز، جنایات تروریست‌های سلفی در سوریه را محکوم کردند.

در این اجتماع بیانیه‌ای علیه این اقدامات تروریستی از پیش طراحی شده از سوی اسرائیل، صادر شد و به امضای سازمان‌های مردم نهاد استان خوزستان رسید.

*کشتار مسلمانان بی‌دفاع سوریه

 در این بیانیه سازمان‌های مردم نهاد استان خوزستان خشم خود را از کشتار مسلمانان بی‌دفاع سوریه اعلام کردند و خواستار پایان این جنگ شدند.

قرار است در مراسم خاصی بیانیه سازمان‌های مردم نهاد استان خوزستان در محکومیت جنایات سلفی‌ها در سوریه، به دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شود.

*سکوت دبیرکل سازمان ملل متحد

 مدیرعامل موسسه جوانان فردای موعود خوزستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، ضمن ابراز تاسف از جنایات بی‌شرمانه دشمنان اسلام در سوریه اظهار کرد: یا وجود تأکید منشور سازمان ملل متحد بر تحقق عدالت و برابری انسان‌ها در حق حیات و حفظ هویت و فرهنگ‌ها و محل اتحاد جامعه بشری برای تعامل، گفت‌وگو و حل مشکلات انسان‌ها در سراسر جهان، اما متأسفانه شاهد آن هستیم که دبیرکل سازمان ملل متحد در مقابل هتک حرمت تروریست‌های تکفیری سوریه به مقدسات مسلمانان به خصوص اقدام اخیر آنها در نبش قبر صحابی گرانقدر پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص)، حجربن عدی هیچ واکنشی نشان نداد.

*راهکاری برای پایان دادن به خشونت‌ها

محمد حمادی افزود: انتظار داریم دبیرکل سازمان ملل متحد به وظیفه قانونی خود که همانا دفاع از جان و هویت فرهنگی انسان‌ها در تمام جهان است عمل کرده و اقدامات زشت این گروه‌های تروریستی را که موجب محزون شدن همه مسلمانان شده است را محکوم کند.

وی با بیان اینکه بیش از 38 سازمان مردم نهاد خوزستان بیانیه‌ای را در محکومیت جنایات به‌ وقوع پیوسته در سوریه امضا کرده‌اند تاکید کرد: امیدواریم سازمان ملل متحد بر اساس وظیفه ذاتی خود، برای پایان دادن به خشونت‌ها در کشور دوست و برادر سوریه، راهکاری جدی و سریع اتخاد کند.

انتهای پیام/72010/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول