اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

مردم حماسه سیاسی را در 24 خرداد رقم می‌زنند

امام جمعه سیاهکل گفت: حماسه بزرگ سیاسی توسط مردم در 24 خرداد رقم می‌خورد.

مردم حماسه سیاسی را در 24 خرداد رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) حقیقتاً اسوه و الگویی خوبی برای نسل جوان هستند.

وی افزود: امروز همه ما باید در ادامه راه پربرکت ایشان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

امام جمعه سیاهکل 15 خرداد را آغازگر انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران احیای اسلام و ملت‌ها بود و در روزی که سوسیالیسم و کمونیسم و لیبرالیسم پرچمدار بودند دنیا پذیرفت که اسلام توان اداره جوامع بشری را دارد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ ملت‌ها و انسان خواب بودند و پادشاهان ستمگر بر بشریت حکومت می‌کردند، اذعان کرد: احیای دوباره اسلام به برکت انقلاب اسلامی ایران است و امروز ثمره آن را در بیداری اسلامی مشاهده می‌کنیم.

شیدایی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ملت‌های جهان در حال بیدار شدن هستند و امروز ملت‌ها می‌خواهند خود بر کشورهایشان حکومت کنند.

وی با اشاره به اینکه حماسه سیاسی توسط مردم در 24 خرداد و حماسه اقتصادی توسط رئیس جمهور منتخب محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مقتدرانه به مسیر رشد و توسعه خود ادامه می‌دهیم.

امام جمعه سیاهکل با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، یادآور شد: امیدواریم در 24 خرداد شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و حماسه سیاسی باشیم.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول