اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-146

حسینی: حماسه 24 خرداد باعث قطع طمع‌ورزی‌ استکبار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران گفت: حماسه سیاسی 24 خرداد باعث قطع طمع‌ورزی‌های استکبار جهانی از سرزمین ایران می‌شود.

حسینی: حماسه 24 خرداد باعث قطع طمع‌ورزی‌ استکبار می‌شود

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با اشاره به انتخابات سرنوشت‌ساز 24 خرداد گفت: دانشگاهیان به عنوان پیشگامان عرصه جهاد و دانش نقش مؤثری در تبیین و تشریح مسائل انتخابات دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران افزود: امروزه تنها کشور و حکومت اسلامی در جهان که پرچمدار مکتب علوی است جمهوری اسلامی ایران به زعامت مقام معظم رهبری است و بابت این عشق و ارادت به مکتب اهل بیت پیامبر(ص) انواع هزینه‌ها و هجمه‌های دنیای استکبار را متحمل می‌شود.

وی تصریح کرد: تاریخ گواه است ملت بصیر و غیور ایران هر چه فشار بر آنها بیشتر می‌شود، ایمانشان مستحکم‌تر و شدت علاقه آنها به اهل بیت(ص) و نیز اراده آنها برای تحقق اهداف این مکتب آسمانی قوی‌تر می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با اشاره به ویژگی‌های کلیدی نامزدهای ریاست جمهوری از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: وابسته و دلبسته به نظام و قانون اساسی، واجد صلاحیت‌های متذکر در قانون اساسی، توانمند در اداره کشور و کار اجرایی در سطح بالا و تحمل و ظرفیت کار سنگین از ویژگی‌های مهم ریاست جمهور است که مقام معظم رهبری همواره به آن تاکید داشتند و اگر در کاندیدایی این ویژگی‌ها وجود داشته باشد به طور حتم و یقین می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات مدیریت اجرایی کشور باشد.

حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: ملت ایران اسلامی در روز 24 خرداد شاهد بروز و ظهور حماسه سیاسی مورد نظر رهبری عزیز خواهد بود که این حماسه باعث قطع طمع‌ورزی‌های استکبار جهانی و ایادی پلیدش نسبت به این نظام مقدس خواهد شد.

انتهای پیام/86025/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول