اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هر رای در 24 خرداد تیری به سوی آمریکا است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت انتخابات 24 خرداد را برشمرد و گفت: بی گمان هر رای در روز انتخابات تیری به سوی آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است.

هر رای در 24 خرداد تیری به سوی آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حمیدرضا مقدم‌فر سه‌شنبه شب در جمع مردم مرکز خراسان شمالی گفت: امروز عرصه انتخابات صرفاً یک صحنه انتخاباتی نیست بلکه این انتخابات صحنه مبارزه با دشمنان نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: به طور حتم امروز هر رای تیری به سوی آمریکا و ایادی این دولت است که سبب عقب‌نشینی آنان علیه نظام اسلامی خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امریکا بر این خیال باطل است که مردم در این انتخابات مشارکت نکرده و به پیام‌های یاس آور و ناامید کننده رسانه‌های آنان گوش فرا داده و اسیر سیاه نمایی و بحران نمایی آن‌ها شده و صحنه نبرد انتخاباتی به نفع نظام سلطه پایان خواهد پذیرد.

به گفته مقدم‌فر دشمنان نظام هنوز مردم را نشناخته‌اند و این بار هم مثل راهپیمایی 22 بهمن سال 91 سیلی محکم دیگری از سوی مردم خواهند خورد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو جنگ نظام اسلامی با نظام کفر بوده و به نوعی جنگ عزم و اراده‌ها است اظهار داشت: بی‌گمان پیروزی در این عرصه نصیب نظام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این انتخابات، انتخاباتی کاملاً رقابتی با حضور تمام سلایق سیاسی با سلامت کامل و انشا الله با امنیت کامل برگزار شده که شور و هیجان مردم در انتخابات حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را محقق خواهد ساخت.

مقدم‌فر گفت: پیروزی مردم در این انتخابات بی‌تردید نه تنها موفقیت‌ها و دستاوردهایی در داخل نظام داشته، بلکه ثمرات فراوانی را برای مردم منطقه و مظلومان جهان در پی خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور شرکت در آئین سالروز رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد در مسجد امام خمینی(ره) مرکز خراسان شمالی حضور یافت.

به گزارش فارس، مقدم فر سال گذشته هم سخنران محوری سالروز حماسه 9دی در بجنورد بود.

انتهای پیام/63002/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول