اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سیاسی نماینده ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه:

24 خردادماه رمی جمرات ملت بزرگ ایران علیه آمریکا است

جانشین سیاسی نماینده ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 24 خردادماه، رمی جمرات ملت بزرگ ایران علیه شیطان بزرگ خواهد بود.

24 خردادماه رمی جمرات ملت بزرگ ایران علیه آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سردار علی دیواندری در نشست روشنگری با محوریت انتخابات که با حضور بانوان در قروه برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و ایادی آن همواره درصدد ارائه نسخه تقلبی از اسلام و به فرموده امام راحل اسلام آمریکایی هستند؛ از این‌رو مقابله با این شیطان بزرگ در هر عرصه ضد استکباری، به منزله رمی ‌جمرات خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در طول 8 سال دفاع مقدس نتوانست ذره‌ای تزلزل در روحیه ما ایجاد کند، تصریح کرد: امروز قصد دشمنان متزلزل کردن اقتدار سیاسی ایران در سطح بین‌المللی است.

دیواندری با بیان اینکه عملکرد انفعالی در برابر این توطئه شوم دشمنان پذیرفتنی نیست، گفت: همه باید به بصیرتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است دست یابیم تا این توطئه شوم را نقش بر آب کنیم.

وی همچنین به دلسوزی‌های مهربان‌تر از مادر غربی‌ها در قبال رد صلاحیت برخی کاندیداها اشاره کرد و گفت: دشمن در این دوره از انتخابات به دنبال ایجاد اغتشاش قبل از برگزاری انتخابات بود که با هوشیاری ملت این تیرشان نیز به سنگ خورد.

جانشین سیاسی نماینده ولی‌فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران از انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف نام برد و افزود: حضور در عرصه اجتماعی مظهر اراده و تبلور حکومت سیاسی اسلامی است.

دیواندری افزود: بانوان ایرانی در عرصه سیاسی و اقتصادی همواره پیشتاز بوده‌اند و نقش‌آفرینی مجدد آنان در عرصه سیاسی می‌تواند حماسه سیاسی ما را به اوج برساند.

وی تصریح کرد: عظمت و اقتدار امروز اسلام معطوف به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و از این رو همه رای ملت ایران در تقویت عظمت اسلام در دنیا مؤثر خواهد بود.

به گفته دیواندری، ایمان و اعتقاد دو عامل پیروزی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس بود که امروز نیز اطمینان به اثربخشی همین ارزش‌ها و تداوم راه شهدا، حضور پررنگ ملت ایران در حماسه سیاسی را رقم می‌زند.

وی عملکرد رسانه ملی در ارائه فرصت برابر به کاندیداها را نیز گامی موثر در راستای پرهیز از تبلیغات پرهزینه دانست.

دیواندری در بخش دیگری از سخنانش رسالت بانوان در عرصه‌های گوناگون را همدوش مردان و در پاره‌ای از اوقات بالاتر از آنان عنوان کرد و گفت: به واسطه همین نقش تاثیرگذار بانوان مسلمان بوده که دشمنان نقطه تمرکز خود را بر هویت‌زدایی از زن مسلمان متوجه کرده‌اند.

وی با یادآوری اینکه عزتمندی زن مسلمان در سایه آموزه‌های اسلامی تبلور و عینیت یافته است، اظهار کرد: حضور بانوان در پرتو همین آموزه‌ها در عرصه‌های گوناگون تأثیرگذار بوده است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: امروز دنیا شاهد است که غرب به اسم مشارکت سیاسی و اجتماعی، شخصیت و ارزش انسانی زن را زیر سؤال برده است.

انتهای پیام/79009/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول