اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر عنوان کرد

حضور 2 هزار ناظر در انتخابات 24 خرداد استان بوشهر

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: در انتخابات 24 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، 2 هزار نفر بر 812 شعبه ثبت‌نام و اخذ رای نظارت دارند.

حضور 2 هزار ناظر در انتخابات 24 خرداد استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی بعد از ظهر امروز در گردهمایی هیئت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی استان بوشهر شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای اجتماعی، شرعی، اسلامی و ملی دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات عامل مصونیت کشور از ترفندها و نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: حضور گسترده در انتخابات از تهدیدات دشمنان جلوگیری می‌کند و حضور طیف‌های مختلف مردم پای صندوق‌های اخذ رای فارغ از اینکه نتیجه و برآیند انتخاب آنان چه خواهد بود، به نوعی نمایش اقتدار ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت کشور است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید از اقدام‌هایی که مایه یاس، ناامیدی و بی اعتمادی را در بین مردم فراهم کند، پرهیز کنند، بیان کرد: عملکرد ما متولیان امور انتخابات باید به شیوه‌ای باشد که مردم احساس کنند تصمیم‌های گرفته شده بر مبنای دین، عدالت ورزی و قانون است. 

دشتی جایگاه شورای نگهبان را مهم و قانونی دانست و افزود: این جایگاه آنقدر مهم است که در جهت تضمین اسلامیت و جمهوریت نظام نقش دارد.

وی اضافه کرد: هیئت‌های نظارت استان بوشهر فعالیت خود را در خصوص انتخابات 24 خرداد از دی ‌ماه سال گذشته آغاز کرده و تاکنون در همه عرصه‌های‌ انتخاباتی عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: تخلف انتخاباتی در استان بوشهر بسیار اندک بوده که با تذکر، حل و فصل شده است.

دشتی تصریح کرد: با توجه به اینکه 812 حوزه انتخابی در استان بوشهر داریم، 2 هزار ناظر برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از هرگونه اختلاف و تنش فعالیت دارند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول