اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

مردم پیروز واقعی انتخابات 24 خرداد هستند

فرماندار بیجار گفت: مردم حماسه‌ساز ایران پیروز واقعی انتخابات 24 خرداد هستند و با شناخت درست موقعیت‌ و حضور پررنگشان در انتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

مردم پیروز واقعی انتخابات 24 خرداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی عصر امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده شورای اسلامی شهر که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری بیجار برگزار شد بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی شوراها تأکید و اظهار کرد: انتخابات یک رقابت سالم بر اساس رعایت قانون و احترام به اخلاق است.

وی با اشاره به قانون‌مندی و صداقت در گفتار  شوراها بیان کرد: کاندیداهای شورای شهر به عنوان افراد شاخص باید با صداقت و سلامت در رفتار و عمل اعتماد مردم را جلب کنند.

فرماندار بیجار همچنین از شوراهای اسلامی به عنوان حلقه اتصال بین مردم و مسئولان نام برد و تصریح کرد: ماهیت شوراها برگرفته از دین مبین اسلام است و این امر بیانگر لزوم رعایت موازین دینی و اسلامی در تبلیغات کاندیداها بوده و باید این امر خطیر مورد توجه آنها قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار بر پرهیز از تخریب رقبا در جریان تبلیغات توسط کاندیداها و طرفدارانشان تأکید کرد و اذعان داشت: قانون چارچوب کار تبلیغات را تعیین و راهکارهای برخورد با جرائم انتخاباتی را نیز مشخص کرده است.

وی ابراز کرد: چنانچه کاندیدایی بخواهد حقوق دیگران را زیرپا گذاشته و یا برخلاف موارد مشخص شده در قانون عمل کنند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

کریمی در ادامه با بیان اینکه مدیریت شهر و روستا در دستان منتخبان شوراها است، گفت: در این راستا مردم باید به دور از تعصبات قومی و فامیلی به فرد متدین، متخصص و کارشناس مسائل شهری رأی بدهند.

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات خردادماه و خلق حماسه سیاسی یادآور شد: افزایش بصیرت و شناخت موقعیت‌ها و حضور یکپارچه و پرشور مردم موجب خلق حماسه سیاسی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار، حضور مردم را پای صندوق‌های رأی نشان از پایداری و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب دانست و اضافه کرد: حضور گسترده مردم موجب یأس دشمنان دیرینه نظام خواهد شد.

کریمی در پایان این جلسه با تجلیل از مجریان انتخابات و با اعلام اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان بیجار فراهم شده خاطر نشان کرد: مردم این شهرستان بدون شک بار دیگر با حضوری پرشور و آگاهانه حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.

شایان ذکر است؛ فرماندار بیجار به همراه کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر بیجار در مزار شهدای گمنام این شهر حضور یافتند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام و 450 شهید والامقام این شهرستان ضمن تجدید بیعت با آنان، متعهد به رقابتی سالم و ایجاد شرایطی پرشور برای خلق حماسه سیاسی شدند.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول