اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

ملت ایران 24 خرداد در عمل حماسه سیاسی را رقم می‌زنند

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران روز 24 خرداد در عمل حماسه سیاسی را که فرموده مقام معظم رهبری است، رقم خواهند زد.

ملت ایران 24 خرداد در عمل حماسه سیاسی را رقم می‌زنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، محمدحسین فرهنگی عصر امروز با حضور در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در جریان روند کار خط 2 قطار شهری ‌تبریز قرار گرفت.

وی ‌انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را مهم ارزیابی کرد و گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شده و در طول سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دشمنان در صدد ضربه زدن به این نظام بوده‌اند که با درایت رهبری و هوشیاری مردم نقشه‌های آنان شکست خورده است.

فرهنگی تصریح کرد: دشمن این بار نیز مثل دفعات قبل ناکام خواهند شد زیرا که می‌داند مردم فهیم ما با جان و مال خود پای انقلاب ایستاده و روز 24 خرداد در عمل حماسه سیاسی را که فرموده مقام معظم رهبری است، رقم خواهند زد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی بازدید از پروژه خط 2 قطار شهری که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا احداث می‌شود، از روند اجرایی پروژه ابراز رضایت کرد و افزود: با توجه به اهمیت تسریع در احداث خط مترو در کلانشهر تبریز، امروز شاهد بودیم با وجود محدودیت‌های مالی و اداری که وجود داشته، پیمانکار این پروژه با همتی که به خرج داده با تجهیز ماشین‌آلات اقدامات لازم را انجام داده و آمادگی دارد تا کار پروژه را آغاز کند.

وی تاکید کرد: برای اینکه قطار شهری تبریز به بهره‌برداری برسد، لازم است همه مسئولان همکاری‌های لازم را داشته باشند تا در مدت زمان کم شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم باشیم.

انتهای پیام/60001‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول