اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

24خرداد حماسه‌ای بپا خواهد شد که تاریخ به خود ندیده است

امام جمعه بوشهر گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 24 خرداد حماسه‌ای بپا خواهد شد که تاریخ به خود ندیده است.

24خرداد حماسه‌ای بپا خواهد شد که تاریخ به خود ندیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه مردم در انتخابات جمعه هفته آینده با حضورشان دشمن را مایوس می‌کنند گفت: رسانه‌های بیگانه در پی این هستند تا حضور مردم در این انتخابات کم‌رنگ شود، ولی ازآنجا که مردم هوشیارتر از آنان هستند چنان حماسه‌ای خلق کنند تا دشمن برای همیشه ناامید و مایوس شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر انتخاب با بصیرت افزود: مردم در انتخابات دقت نظر داشته‌ باشند تا انشاءالله فردی با شایستگی کامل انتخاب شود تا خدمتگزار واقعی مردم باشد.

وی با بیان اینکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بر هیچ کاندیدایی نظر ندارم، افزود: رای معظم له در روز رای گیری که به صندوق می‌اندازد هیچ کس نمی‌داند به همین خاطر انتصاب دادن کاندیدایی به ایشان صحیح نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد: هر رای بعنوان زمینه ساز خلق حماسه است و مجموع آراء ملت ایران حماسه‌ای خلق می‌کند که تا همیشه انقلاب و نظام اسلامی از ترفندها و دسیسه‌های دشمنان در امان باشد.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه حضور در صحنه انتخابات  و عرصه سیاست به معنای زنده بودن سیاست است تصریح کرد: این حضور سیاسی اقتدار و صلابت سیاسی نظام اسلامی ایران در عرصه بین الملل را نشان خواهد داد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی کشور، اقتصاد و گرانی است افزود: رئیس جمهور منتخب مردم ضمن اینکه باید ساده زیست و مردم‌دار باشد باید به مهم‌ترین مسئله مردم که همان عدم تناسب درآمدها با هزینه‌هاست توجه کند و این موضوع را در اسرع وقت حل و فصل کند.

امام جمعه بوشهر ساده زیستی را فرهنگ همه مسئولان از رده پایین تا بالای جامعه دانست و گفت: منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری نکند خدای نکرده بر مردم برتری دارد بلکه باید بداند او با رای مردم رئیس جمهور شده و باید همواره قدردان و خادم واقعی مردم باشد.

وی مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان از دیگر سیاست‌های مهم رئیس جمهور دانست و اضافه کرد: رئیس جمهور ضمن اینکه باید حامی سرمایه گذاری داخلی باشد در مقابله با تحریم‌ها و تهاجم اقتصادی ثابت قدم باشد.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه ایران اسلامی دارای منابع غنی اقتصادی است افزود: تهیه نقشه جامع اقتصادی و برنامه ریزی کلان اقتصادی برای 20 سال آینده برای فراهم کردن زمینه آرامش مردم مهم‌ترین سیاست‌های رئیس جمهور منتخب باید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر زندگی غیر اشرافی حکمرانان و زمامداران را یک اصل مهم مسلمانی دانست و اذعان داشت: یک شخص وقتی به پست و ریاست دست یافت باید همواره ساده زیستی سرلوحه کار خود قرار دهد تا طبقه کم درآمد در مقابل آنها احساس کمبود نکند.

انتهای پیام/66006/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول