اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین:

حماسه 24 خرداد پیروی از راه امام است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین گفت: حضور در همه صحنه‌های انقلاب از وصایای امام خیمنی (ره) است که این‌بار نیز حماسه‌آفرینی در 24 خرداد نشانگر پیروی از راه امام و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

حماسه 24 خرداد پیروی از راه امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام علی قابل امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد آقاسیدعلی قزوین برگزار شد با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در وصف امام خمینی(ره) اظهار داشت: ایمان به خدا، امت و مردم از جمله باورهایی بود که از نظر مقام معظم رهبری در امام خمینی(ره) وجود داشته و ایشان بر این اساس حرکت می‌کردند.

وی بیان داشت: 10 روز دیگر به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در 24 خردادماه فرصت باقی است و باید در این فرصت باقیمانده مقدمات را برای برگزاری حماسه سیاسی فراهم کنیم.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین خاطرنشان کرد: در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ایشان با باور به خدا، امت و مردم و همچنین همت والای خویش و علاوه بر اینها اعتماد قلبی و عمیق به باری‌تعالی توانستند هدایت عظیم کشتی پیروزی انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانند.

قابل اضافه کرد: امروز نیز در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات مردم ایران بار دیگر به دعوت امام و رهبری معظم انقلاب حماسه 24 خرداد را رقم زده و با حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی علاوه بر عمل و وصیت امام خمینی(ره) حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری را می‌آفرینند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات 24 خرداد بیان داشت: همانطور که امام خمینی (ره) در صحنه بودن مردم را بارها تأکید داشتند ما نیز باید با پیروی از وصیت ایشان و منویات مقام معظم رهبری در صحنه انتخابات باشکوه حاضر شویم تا این پیروی از راه امام بار دیگر آویزه گوش جهانیان شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین یادآور شد: باید در انتخاب رئیس‌جمهور آینده با معیارها و ملاک‌های عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری و همانگونه که امام خمینی(ره) فرموده‌اند فرد اصلحی را برای هدایت کشور انتخاب کنیم.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول