اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون رهروان در گفت‌و‌گو با فارس

سیاه‌نمایی خدمات دولت‌ جفای به نظام است

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: روسای جمهور کشور در راستای اهداف نظام حرکت کرده‌اند و زیرسوال بردن اقدامات آن‌ها بدون توجه به خدماتی که ارائه داده‌اند جفای به نظام است.

سیاه‌نمایی خدمات دولت‌ جفای به نظام است

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره با درایت و هوشمندی بالایی که دارند مردم را به سمت خیر و رستگاری رهنمون می‌کنند و برهمین اساس باید این فرمایشات همواره نصب‌العین مردم باشد.

وی افزود: ایشان در خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری نکات مهمی را عنوان کردند و انتظار همه مردم این است که کاندیداها این نکات مهم و اصولی را به نحو شایسته‌ای در برنامه‌های تبلیغاتی خود به کار بندند.

زمانیان، پرهیز از سیاه‌نمایی را از نکات قابل توجه فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: هر کسی سیاه‌نمایی و فرافکنی کند نه تنها به نتیجه موردنظر خود نمی‎رسد بلکه خود را زیرسوال برده است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روسای جمهور کشور در راستای اهداف نظام حرکت کرده‌اند و زیرسوال بردن اقدامات آن‌ها بدون توجه به خدماتی که ارائه داده‌اند جفای به نظام است.

زمانیان با بیان اینکه رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی به واسطه مردم انتخاب می‎شود، تصریح کرد: در کشور رئیس جمهور با رای مردم انتخاب می‎شود و مردم باید بدانند زیر سوال بردن همه خدمات و اقدامات دولت‌ها در واقع زیرسوال بردن انتخاب آن‌هاست.

وی با بیان اینکه سیاه‌نمایی تنها از انسان‌های ضعیف برمی‏آید، اظهار کرد: این افراد ضعیف هستند که برای پنهان کردن نقاط ضعف خود تلاش دارند عملکرد و اقدامات دیگر را نادرست جلوه دهند.

زمانیان بر ضرورت ارائه برنامه از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: بهترین نوع تبلیغ ارائه برنامه و کارنامه است و کاندیداهای ریاست جمهوری باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/68004/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول