اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:‌

کاندیداهای ریاست جمهوری عملکرد مطلوب دولت را نادیده نگیرند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه سیاه‌نمایی برخی از افراد جامعه به ویژه کاندیداها از عملکرد دولت درست نیست، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری نباید عملکرد مطلوب دولت را نادیده بگیرند.

کاندیداهای ریاست جمهوری عملکرد مطلوب دولت را نادیده نگیرند

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: کاندیداها باید مواظب باشند واقعیت‌ها را به مردم گفته و از سیاه‌نمایی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالایی در کشور وجود دارد، افزود: موقعیت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف باید به مردم بازگو شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نظام اسلامی در حال حاضر در موقعیت بدری و خیبری قرار دارد، افزود: ایران اسلامی در حال حاضر در اوج قدرت و صلابت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سیاه‌نمایی برخی از افراد جامعه به ویژه کاندیداها از عملکرد دولت درست نیست، خاطرنشان کرد: نباید کاندیداها عملکرد مطلوب دولت را نادیده بگیرند.

احمدی با اشاره به اینکه نظام اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانبازی رزمندگان است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از پیچ‌های تاریخی عبور کرده و باید به پیشرفت و تعالی نظام اسلامی کمک کرد.

وی از رشد یک درصدی اقتصاد کشور خبر داد و گفت: این آمار در بهترین وضعیت در کشورهای اروپایی منهای دو درصد است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان؛ ایران را جزو 17 کشور اقتصادی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در بین نظام‌های بین‌المللی ایران کمترین بدهی را در کارنامه خود دارد.

وی القای بدبینی و بدگمانی در جامعه را نادرست دانست و گفت: رشد 11 برابری علمی ایران در جهان باید مورد توجه قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه رشد سرمایه‌گذاری ایران هفت برابر است، خاطرنشان کرد: رشد سرمایه‌گذاری در بخش معدن شش برابر است.

وی با بیان اینکه رشد معادن کشور از 3 هزار و 600 معدن در سال 83 به 50 هزار معدن در سال گذشته نشان از رشد و توسعه کشور دارد، افزود: تولید سیمان در کشور سه برابر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به رشد تولید فولاد در کشور گفت: در حال حاضر ایران هفدهمین کشور در زمینه تولید فولاد است.

وی با بیان اینکه کشور ایران از نظر تولید سرب در خاورمیانه مقام نخست را دارد، گفت: ایران دهمین کشور تولید کننده مس در جهان محسوب می‌شود.

احمدی از کاهش واردات و افزایش صادرات در کشور خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور آمار صادرات از واردات پیشی گرفته است.

وی مسکن مهر را از اقدامات مطلوب دولت عنوان کرد و گفت: پروژه مسکن مهر موجب مسکن‌دار شدن مردم بی‌بضاعت شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور تصریح کرد: در حال حاضر 95 درصد تولیدات داوریی در کشور صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نهضت کشاورزی در کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: میوه زنجان در دست حجاج زنجانی در مدینه و مکه قرار گرفت.

احمدی از گازدار شدن 15 هزار روستا توسط دولت خبر داد و گفت: 15 میلیون خودرو در کشور هوشمند شده است که این امر موجب صرفه‌جویی 30 میلیارد دلاری شده است.

وی هدفمندسازی یارانه‌ها را از دیگر اقدامات مطلوب دولت عنوان کرد و گفت: صادرات یک میلیارد دلاری برق از دیگر اقدامات کشور است.

انتهای پیام/73003/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول