اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 250

بیرقدار: منتسب کردن جلیلی به دولت و احمدی‌نژاد فتنه‌ای دیگر است

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان گفت:منتسب کردن سعید جلیلی به دولت و احمدی‌نژاد یک نوع فتنه است و دکتر سعید جلیلی فردی است که خود مخالف فتنه است و در برابر تمامی فتنه‌گران خواهد ایستاد.

بیرقدار: منتسب کردن جلیلی به دولت و احمدی‌نژاد فتنه‌ای دیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام سعید بیرقدار عصر امروز در جلسه کمیته‌های شهرستانی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان اظهار داشت: ما در راستای منویات مقام معظم رهبری دو تکلیف بر عهده داریم که یکی از این تکالیف حضور در انتخابات و دیگری انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم است.

انتصاب سعید جلیلی به دولت و احمدی‌نژاد فتنه‌ای دیگر است

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان با اشاره به اینکه مردم ما همیشه با حضور در صحنه حماسه خلق کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در 22 بهمن سال گذشته و همچنین انتخابات مجلس، مردم با حضور با بصیرت و پرشور خود کسانی را برگزیدند که با تفکرهای انقلاب و به آرمان‌های امام(ره) پایبند بوده و آن آرمان‌ها و معیارها را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اصلح کسی است که نقاط قوت این دولت منهای ضعف‌های آن را داشته باشد.

بیرقدار در خصوص شایعاتی درباره انتصاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای منتخب دولت و مورد تائید محمود احمدی‌نژاد تاکید کرد: این شایعه‌ها و صحبت‌های مشابه یک نوع فتنه است و دکتر سعید جلیلی فردی است که خود مخالف فتنه است و در برابر تمامی فتنه‌گران خواهد ایستاد.

وی تصریح کرد: امروز اکثر روحانیان از ایشان حمایت می‌کنند و اگر جلیلی در پایبندی به اصول و ارزش‌ها اهتمام نداشت امروز مورد تاکید روحانیان قرار نمی‌گرفت.

اصلح کسی است که به شعارهای انقلاب نزدیک باشد

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان اضافه کرد: این پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب از جانب سعید جلیل به حدی است که آیت‌الله مصباح‌یزدی در سخن‌های خود گفته است که جلیلی در پایبندی به ارزش‌ها بیش از حد نصاب را دارد.

وی تاکید کرد: جلیلی به عنوان یک بسیجی سنگرنشین و اهل عمل وارد میدان شده است و در این مسیر علمایی همچون آیت‌الله علم‌الهدی، رحیم‌پور ازغدی، حجت‌الاسلام پناهیان برای حمایت از ایشان وارد میدان شده‌اند.

بیرقدار عنوان کرد: دکتر سعید جلیلی برای نوشتن پایان‌نامه مقطع دکترای خود قرآن را  تفسیر ختم کرده‌اند و به اندیشه‌های ناب اسلامی اشراف دارند.

مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گرگان گفت: یکی از ویژگی‌ها و نکات برجسته سعید جلیلی این است که جلیلی به دلیل حضور در شورای امنیت به تمام مشکلات کشور اشراف دارد و از یک تیم قوی که در کار گروه‌های شورا بوده برخوردار است.

وی افزود: با اینکه سعید جلیلی در روزهای آخر ثبت‌نام وارد عرصه انتخابات شده است اما شاهد این هستیم که در نظرسنجی‌ها در رتبه‌های بالا قرار گرفته و اقبال عمومی به وی بسیار زیاد گزارش شده است.

بیرقدار ابراز داشت: کلید قفل قلب مردم دست خداوند است و خداوند امید مردم را نسبت به ایشان مهربان کرده است و با استمرار این مسئله امید است ما بتوانیم با شناساندن ویژگی‌های دکتر جلیلی به مردم در این مسیر قدم برداریم.

انتهای پیام/83004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول