اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با فارس:

دولت به فکر حفظ آرامش تا پایان انتخابات است / از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم

معاون رئیس جمهور گفت: دولت به فکر ایجاد آرامش در انتخابات است و تا پایان همین روند را ادامه می‌دهد.

دولت به فکر حفظ آرامش تا پایان انتخابات است / از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر‌تاج‌الدینی در حاشیه برگزاری مراسم بیست‌ و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که برخی منتظر موضع‌گیری دولت در زمینه عدم احراز صلاحیت بعضی کاندیداها بودند، گفت: دولت تابع قانون و ولایت‌فقیه است و رئیس‌جمهور هم در همه جلسه‌های هیئت دولت تأکید دارد که باید تا لحظه آخر به فکر خدمت به مردم و کشور باشیم.

وی افزود: دولت بر همین اساس با نشاط و همت مضاعف کارها را تا آخر پیگیری می‌کند و امروز می‌بینید که رئیس‌جمهور بیش از روزها و سال‌های اولیه به فکر خدمت است و با همین جدیت فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: در انتخابات و در ابعاد سیاسی دولت با آرامشی که اکنون وجود دارد انتخابات را برگزار خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که دلیل رفت و برگشت‌های بودجه به دولت و مجلس و شورای نگهبان چیست، اظهار داشت: شیوه بررسی بودجه در مجلس باید تغییر کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: تا هنگامی که با همین شیوه ادامه می‌دهیم مشکلات وجود خواهد داشت و بر همین اساس معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور مشکلات را به صورت مکتوب به شورای نگهبان ارائه کرده است.

بودجه فعلی با اقدام مجلس طرح است نه لایحه

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: معتقدیم لایحه‌ای که به مجلس داده بودیم خیلی تغییر کرده و دیگر نمی‌توان اسم آن را لایحه گذاشت بلکه باید نام آن را طرح بگذاریم.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: اگر این تغییرات در جهت مثبت بود دولت آن را قبول می‌کرد کما این‌که در برخی قوانین این چنین اتفاق می‌افتد و خیلی خوب است ولی این تغییرات در اداره کشور مشکل ایجاد می‌کند.

وی در ادامه مطالب فوق خاطرنشان کرد: چراکه با این وضعیت، 30 هزار میلیارد تومان منابع مالی مشکوک‌ الوصول در بودجه ایجاد کرده‌اند که دولت به صورت احتمالی آن‌ها را در بودجه لحاظ کرده بود و مجلس به صورت قطعی آن‌ها را درآورده است.

میرتاج‌الدینی با بیان این‌که کار مجلس انتظار در جامعه ایجاد می‌کند، افزود: عجیب است که بخشی را هم برای هزینه جاری گذاشته‌اند که این‌گونه برای کشور مشکل ایجاد می‌شود.

رمز ماندگار من در دولت وفاداری بود

وی در پاسخ به این سئوال فارس که خیلی‌ها در این دولت آمدند و زود رفتند ولی شما ماندید و رمز این ماندگاری چیست، افزود: رمز ماندگاری من وفاداری بود.

میرتاج‌الدینی در پاسخ به سئوالی دیگر که کاندیدای مطلوب دولت کیست، عنوان کرد: دولت به هیچ کاندیدایی نظر ندارد و از هیچ شخصی حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام/2571/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول