اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

رئیس جمهور آینده دولت احمدی‌نژاد را الگو قرار دهد

رحیمی گفت: رئیس جمهور آینده با رعایت انصاف این دولت را الگوی خود قرار دهد و کارهای باقی مانده را به ثمر برساند.

رئیس جمهور آینده دولت احمدی‌نژاد را الگو قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان قزوین، محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح پروژه تولید مخازن CNG آسیاناما اظهار کرد: روز شنبه در استان چهارمحال و بختیاری و اردبیل در مجموع 2 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه افتتاح شده و در استان قزوین به تنهایی 1700 میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسیده است که این نشان‌دهنده حجم عظیمی از اقدامات دولت احمدی‌نژاد در استان‌های کوچک کشور است.

وی ادامه داد: ما از امروز تا پایان دولت اگر در روز قریب به 1500 میلیارد طرح افتتاح کنیم، کل زمان باقی مانده از این دولت اجازه افتتاح پروژه‌های مهم کشوری را نخواهد داد که طرح‌های زیادی برای افتتاح در دولت آینده باقی می‌ماند.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون هیچ دولتی نتوانسته به این اندازه پروژه‌های مهم و قابل توجه در کشور افتتاح کند.

رحیمی با بیان اینکه دولت بعدی با رعایت انصاف این دولت را الگوی خود قرار دهد، تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهور آینده کارهای باقی‌مانده دولت را به پایان برساند و این دولت را الگوی خود قرار دهد.

این مسئول اذعان داشت: استان قزوین نمونه‌ای از استان‌هایی است که توانسته با شدیدترین تحریم‌ها به عنوان الگویی از خدمت‌رسانی مطرح شود.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: استان قزوین به دلیل وضعیت خاصی که دارد، عمده کارخانه‌ها را در خود جای داده و در این زمینه در کشور ممتاز است.

رحیمی اضافه کرد: به دلیل اینکه شهرک‌های یازده‌گانه استان قزوین دیگر جایی برای گسترش ندارد، شهرک‌های جدیدی را احداث کرده‌ایم که یکی از آنها اخیراً آغاز به کار کرده است.

این مسئول با بیان اینکه تا پایان دولت دهم 40 میلیون و 300 هزار مسکن روستایی در شهر و روستا افتتاح می‌شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای مدعی ساخت مسکن رتبه قابل توجهی دارد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به 13 خرداد سال 68 بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در جهان به عنوان الگویی در برابر زیادی‌خواهی‌های آمریکا و استکبار جهانی مطرح باشیم.

رحیمی افزود: دولت دهم در فرآیند تحریم توانسته موفق‌ترین خدمات را در کشور ارائه دهد که نمونه‌ بارز آن افتتاح برخی پروژه‌ها در استان قزوین است.

این مسئول با اشاره به سالروز رحلت ابوترابی اظهار کرد: در همین ایام بود که یکی از کار برجستگان استان قزوین به دیار باقی شتافت که از خداوند علو درجات و مرتبه بالا نزد خداوند را برای وی خواستاریم.

انتهای پیام/77003/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول