اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

توجه دولت نهم و دهم به استان‌های برخوردار بیشتر از مناطق دیگر بود

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه دولت نهم و دهم به استان‌های برخوردار بیشتر از مناطق دیگر کشور بود و این ضعف بزرگی به شمار می‎رود.

توجه دولت نهم و دهم به استان‌های برخوردار بیشتر از مناطق دیگر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران این استان با تسلیت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار کرد: دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهمترین رویدادهای سیاسی سال جاری است که امید می‎رود با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم کشور همواره وقت‌شناس و موقعیت‎سنج بوده‌اند و در بسیاری از موارد از خواص و نخبگان جامعه نیز جلوتر هستند.

زمانیان همچنین بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: حفظ منافع و مصالح نظام ایجاب می‎کند که مردم با انتخاب فرد اصلح آینده روشنی برای چهار یا هشت سال آینده خود رقم بزنند.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به این استان، تصریح کرد: این سفر دستاوردهای خوبی برای استان به دنبال داشت اما بهتر بود این سفر طوری برنامه‎ریزی می‎شد که از آن بهتر و بیشتر بهره می‎گرفتیم.

زمانیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت دولت قبلی را تقویت و نقاط ضعف آن را برطرف کند، گفت: هر دولتی که بر سر کار می‏آید نقاط ضعف و قوت بسیاری دارد و این امر یک روند اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: این در حالی که هنر یک دولت به این موضوع برمی‎گردد که بتواند با استفاده از تجربیات دولت‌های قبل این نقایص را به حداقل رسانده و نقاط قوت را تقویت کند.

زمانیان، سفرهای استانی دولت نهم و دهم را مهمترین نقطه مثبت این دولت برشمرد و تصریح کرد: این سفرها سبب شد تا دولتمردان از نزدیک با مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم آشنا شوند و این امر فاصله بین دولت و مردم را کم کرد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که گرانی و تورم و نابه‌سامان شدن اوضاع اقتصادی کشور از نقاط ضعف این دولت به شمار می‎رود.

زمانیان با بیان اینکه توجه دولت نهم و دهم به استان‌های برخوردار بیشتر از مناطق دیگر بود، افزود: میزان بالایی از سرمایه‌گذاری در استان‌های برخوردار مصداق عینی این ادعا است.

وی خاطرنشان کرد: امید می‎رود رئیس جمهور آینده بتواند این ضعف بزرگ را برطرف و با معطوف کردن توجه خود به استان‌های محرومی چون چهارمحال و بختیاری عدالت را در کشور اجرا کند.

انتهای پیام/68004/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول