اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه اعلام کرد

احیای زمین تنیس خاکی فرهنگسرای جوان ارومیه

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه گفت: زمین تنیس خاکی فرهنگسرای جوان ارومیه برای استفاده بانوان و آقایان احیا شد.

احیای زمین تنیس خاکی فرهنگسرای جوان ارومیه

علی اصغر شادجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: احیای زمین تنیس خاکی برای استفاده بانوان و آقایان در فرهنگسرای جوان ارومیه انجام شده است.

وی با اشاره به اضافه شدن دو رشته جدید ورزشی به مجموع رشته‌های ورزشی فرهنگسرای جوان ارومیه، تصریح کرد: این رشته‌ها شامل والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی است.

شادجو به آماده‌سازی محوطه والیبال ساحلی در سازمان آب منطقه‌ای آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: سالن فوتبال ساحلی نیز در حال آماده‌سازی است.

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه افزود: کتابخانه فرهنگسرای جوان ارومیه به کتابخانه کشور وصل است و به زودی کیوسک کتاب رایگان در محوطه فرهنگسرا ایجاد می‌شود.

وی به رصد نجومی در فرهنگسرای جوان ارومیه همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و یادآور شد: این رصد در اردیبهشت ماه سال‌ جاری با حضور علاقه‌مندان نجوم انجام شد.

شادجو به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تاکید کرد و گفت: بحث اصلی در ارتباط با اوقات فراغت جوانان تنها خالی بودن وقت و پر کردن آن نیست بلکه استراحت، نبوغ و ایجاد رضایت از زمانی که افراد برای خود اختصاص می‌دهند، بسیار مهم ارزیابی می‌شود.

وی برنامه‌ریزی دقیق برای گذران اوقات فراغت را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود برنامه در این زمینه و نیازسنجی روحیات جوانان می‌تواند بسیاری از نابسامانی‌های اجتماعی، روحی و خانوادگی را برطرف کند.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول