اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های پیوند اعضاء قم:

از افتخارآفرینان ورزش ناشنوایان و بیماران خاص حمایت می‌شود

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم گفت: افتخارآفرینان این رشته در میادین برون مرزی مورد حمایت هیئت قرار دارند.

از افتخارآفرینان ورزش ناشنوایان و بیماران خاص حمایت می‌شود

مصطفی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در حال حاضر سه ورزشکار این هیئت در آستانه اعزام به رقابت‌های مهم برون مرزی قرار دارند که دو تن از آنها در بخش مردان و یک نفر نیز در بخش بانوان هستند.

وی ادامه داد: دو کاراته‌کای ناشنوای قمی در آستانه اعزام به پیکارهای جهانی هستند، ضمن اینکه خانم ثریا پارس لاری دارنده چهار مدال مسابقات جهانی سال 2011 در سوئد نیز مجوز حضور در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی را کسب کرده است.

علیزاده با بیان اینکه حداقل کار برای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء ایجاد فضای مناسب ورزشی برای آنها است، ابراز داشت: در این زمینه هم تعامل خوبی با اداره کل ورزش و جوانان داریم و هم اینکه در حد توان از امکانات خود در بهزیستی بهره می‌بریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی ورزش در بین قشر ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم، تصریح کرد: برای ایجاد تحول در فعالیت‌های این هیئت و پیشرفت در مسیر توسعه ورزش در بین این اقشار تلاش خود را از زمان حضور در این هیئت آغاز کرده‌ام و امیدوارم رسالت خود را در مقابل تلاش و کوششی که این عزیزان انجام می‌دهند و ما وظیفه حمایت از آنها را داریم، به خوبی انجام بدهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران این هیئت ابراز داشت: خوشبختانه درخشش این ورزشکاران سرافراز در مسابقات داخلی و خارجی سبب ایجاد دلگرمی و امیدواری نسبت به تلاش در راستای توسعه ورزش برای این قشر شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری اداره کل تربیت بدنی و بهزیستی برای توسعه ورزش ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان چشمگیر بوده است تاکید کرد: این تلاش‌ها از یک سو باعث ایجاد فضای سالم روحی و جسمی برای این قشر محروم جامعه می‌‌شود و از سوی دیگر زمینه کسب افتخار در میادین معتبر ورزشی را فراهم می‌کند.

علیزاده تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در زمینه توسعه و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر ورزش ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان تلاش برای برقراری ارتباطی نزدیک با فدراسیون کشورمان بوده که خوشبختانه تعاملات خوبی در این زمینه داریم.

وی ابراز داشت: ورزشکاران حاضر در هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در حال حاضر در رشته‌های مختلف ورزشی آقایان و بانوان در بخش‌های مختلف قهرمانی و همگانی فعالیت می‌کنند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قم در ادامه از حضور ورزشکاران این هیئت در قالب تیم‌های رشته‌های مختلف در مسابقات ورزشی قهرمانی کشور خبر داد و عنوان کرد: در هر رویدادی که در سطح کشور برگزار می‌شود، در تلاش هستیم با حداکثر توان در مسابقات حضور موفق داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول