اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

19.3 درصد نرخ مشارکت اقتصادی بانوان زنجانی / اشتغال بانوان در بخش کشاورزی زنجان 45 درصد است

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی بانوان استان زنجان 19.3 درصد است، گفت: اشتغال بانوان در بخش کشاورزی زنجان 45 درصد است.

19.3 درصد نرخ مشارکت اقتصادی بانوان زنجانی / اشتغال بانوان در بخش کشاورزی زنجان 45 درصد است

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: باید پرداخت تسهیلات به متقاضیان مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تسهیلات مورد نیاز متقاضیان به موقع به آنها پرداخت شود، خاطرنشان کرد: سهم بیشتری را باید از صندوق توسعه ملی جذب کنیم و عملکرد بانک‌ها در این زمینه خوب بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی بانوان در استان زنجان 19.3 درصد اعلام شده است، اضافه کرد: این در حالی است که  مشارکت اقتصادی بانوان در کشور 13.8 درصد است.

وی با اشاره به اینکه زمینه برای حضور بیشتر و پر رنگ‌تر بانوان در حوزه اقتصادی استان زنجان فراهم شده است، تصریح کرد: بانوان شاغل زیادی در استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند.

*اشتغال بانوان در بخش کشاورزی زنجان 45 درصد است

عباسی با تاکید بر اینکه اشتغال بانوان در بخش کشاورزی کشور 25.2 درصد اعلام شده است، ادامه داد: این رقم در استان زنجان 45 درصد برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد شهرک کشاورزی بانوان در استان زنجان جلسات متعددی برگزار شده است، یادآور شد: در این زمینه راهکارهای مناسبی ارائه خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه کمک‌های فنی و اعتباری بسیار خوبی در بخش کشاورزی دولت در نظر گرفته شده است، افزود: ایجاد شهرک کشاورزی بانوان سبب رونق بخش کشاورزی در استان زنجان می‌شود.

وی همچنین در زمینه پرورش گل رز رنگین‌کمان در استان زنجان اظهار داشت: تصمیمات و هماهنگی‌های لازم به منظور استقرار این واحد تولیدی در شهرک کشاورزی بانوان انجام شده است.

انتهای پیام/73006/ح30/ِ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول